news-background
news-background

گروه جلوه‌های ویژه Army of the Dead ببر مستند Tiger King را به زامبی تبدیل کرده‌اند

دنیای مستند «تایگر کینگ» و «ارتش مردگان» در هم تلفیق شد.

 

تریلر رسمی فیلم زامبی «ارتش مردگان» (Army of the Dead) یکی از غافلگیری‌های بزرگ فیلم را فاش کرد: یک ببر زامبی که در لس‌آنجلس پرسه می‌زند. این جانور در فیلم «ولنتاین» نام دارد و تنها یکی از اقدامات «زک اسنایدر» و همکارانش برای ایجاد نوآوری در ژانر زامبی بوده است. فرایند خلق این زامبی نیز به سریال مستند پربیننده‌ی «تایگر کینگ» یا «ببر شاه» (Tiger King) نت‌فلیکس پیوند می‌خورد. «دبرا اسنایدر» تهیه‌کننده‌ی «ارتش مردگان» اخیراً در مصاحبه با «کلایدر» فاش کرده است که گروه جلوه‌های ویژه را از ببر «کارول بسکین» الهام گرفته‌اند.

در گزارش «کلایدر» آمده است: «اسنایدر می‌گوید گروه جلوه‌های ویژه با باغ وحش‌های مختلفی تماس گرفته‌اند تا مدل‌سازی شخصیت «ولنتاین» را به واقعیت نزدیک کنند. یکی از گزینه‌ها ببر «کارول بسکین» بود که پس از انتشار مستند «تایگر کینگ» از نت‌فلیکس در اولین روزهای پاندمی به شهرت جهانی رسید.»»

در بخش دیگری از گزارش می‌آید: «اسنایدر می‌گوید این انتخاب پیش از عرضه‌ی مستند «تایگر کینگ» صورت گرفته و اعضای گروه قبل از آنکه مستند خطرات و تهدیدهای مالکین جانوران وحشی را فاش کند و رقابت بسکین و «جو اگزاتیک» را شرح دهد، یک هفته در باغ وحش بسکین سپری کرده‌اند. همان‌گونه که اسنایدر به شوخی می‌گوید: «دست کم زنده از آنجا بیرون آمدند.»»

در این فیلم بازیگرانی چون «دیو باتیستا» بازیگر «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy)، «استوارت مارتین» و «روبی او. فی» و «اوماری هاردویک» بازیگر سریال «قدرت» (Power) و «آنا دلا رگوئرا» همبازی اوماری در «قدرت»، «تئو روسی»، «ماتیاس شوایگهوفر»، «نورا آرنزدر»، «هیرویوکی سانادا»، «گرت دیلاهانت»، «تیگ نوتارو»، «رائول کاستیو»، «هما قریشی»، «سامانتا وین»، «ریچارد سترون، و «مایکل کسدی» خواهند بود. «دیو باتیستا» در «ارتش مردگان» نقش رهبر گروهی از سربازان مزدور را بازی می‌کند که قصد دارند در لاس وگاس زامبی‌زده دست به یک سرقت بزرگ بزنند.

«ارتش مردگان» ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ۲۲:۰۷

با زامبی‌ حال‌ نمیکنم‌ اما‌ این‌ فیلم‌ خیلی‌ متفاوت‌ زامبی‌ های‌ هوشمند‌ ایده‌ جالبیه این‌ ببر‌ هم‌ که‌‌ دیگه آخرشه

نمایش اسپویل