news-background
news-background

«کیلی کوئوکو» ویژه‌برنامه‌ای مثل Friends برای سریال Big Bang Theory می‌خواهد

 

کوئوکو برای تولید ویژه‌برنامه‌ای برای سریال «تئوری بیگ بنگ» تمایل نشان داده و معترف است که از دیدار مجدد عوامل سریال «دوستان» لذت برده است.

 

«کیلی کوئوکو» ستاره سریال «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) تمایل دارد در ویژه‌برنامه‌ای شبیه به «دوستان» (Friends 1994) حضور پیدا کند. در ماه ژوئن، عوامل و بازیگران «دوستان» برای اولین بار از سال ۲۰۰۴ در کنار یکدیگر مقابل دوربین جمع شدند. این اپیزود ویژه با میزبانی «جیمز کوردن» از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش شد.

کوئوکو در مصاحبه با «ورایتی» اعتراف می‌کند که از تماشای ویژه‌برنامه «دوستان» لذت برده و امیدوار است که بازیگران سیت‌کام «تئوری بیگ بنگ» هم بتوانند در سال‌های آینده در پروژه‌ای مشابه حاضر شوند. او می‌گوید: «وقتی که دیدمش، فکر کردم که قطعاً دوست دارم یک روز چنین کاری کنم. خیلی دوست دارم با سریال خودمان هم چنین کنیم.»

سریال «تئوری بیگ بنگ» در سال ۲۰۰۹ پس از ۱۲ فصل در شبکه سی‌بی‌اس به پایان رسید. «جیم پارسونز» و «جانی گالکی» دیگر بازیگران این مجموعه بوده‌اند.

کوئوکو سال گذشته با سریال جدیدش «مهماندار» (The Flight Attendant) اچ‌بی‌او مکس نامزد گلدن گلوب شد. او اخیراً معترف شده بود از اینکه تا «ابد» او را با شخصیت «پنی» در «تئوری بیگ بنگ» بشناسند مشکلی ندارد.

کوئوکو می‌گوید: «وقتی «مهماندار» بیرون آمد، مقاله‌ای منتشر شد که گفته بود: «این دختر تازه‌وارد، کیلی کوئوکو» و باعث شد من و نمایندگانم سخت به خنده بیفتیم. فکر کردم: «واقعاً من را نمی‌شناسند؟» احساس کردیم که از مانعی رد شده‌ایم... چون بدیهی است که مهم‌ترین نگرانی این بود که «ای وای، برای همیشه تو را با نقش «پنی» می‌شناسند.» البته اگر چنین می‌شد – عالی بود. بهترین بخش زندگی من بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید