news-background
news-background

«کیت وینسلت»: دست کم چهار بازیگر هم‌جنس‌گرا می‌شناسم که تمایل خود را علنی نکرده‌اند

وینسلت بریتانیایی می‌گوید بازیگران از این می‌ترسند که نقش‌ها را از دست بدهند.

 

«کیت وینسلت» می‌گوید بازیگرانی را می‌شناسد که از «ترس» واکنش‌های منفی آشکارا اعلام نکرده‌اند که هم‌جنس‌گرا هستند. بازیگر فیلم «آمونیت» (Ammonite) فاش می‌کند که دست کم چهار ستاره‌ی هم‌جنس‌گرا می‌شناسد که تمایل جنسی خود را از ترس از دست دادن نقش‌ها مخفی نگه داشته‌اند.

وینسلت ۴۵ ساله در مصاحبه با «ساندی تایمز» می‌گوید: «نمی‌دانید چند بازیگر جوان را می‌شناسم – بازیگرانی شناخته‌شد، بعضی از آن‌ها تازه شروع کرده‌اند – که از فاش شدن تمایل جنسی‌شان وحشت‌زده‌اند و فکر می‌کنند اگر چنین شد در نقش شخصیت‌های دگرجنس‌گرا انتخاب نخواهند شد.»

ستاره‌ی «تایتانیک» (Titanic) می‌گوید بازیگران شناخته‌شده‌ای را می‌شناسد که ایجنت‌های آمریکایی به آن‌ها توصیه کرده‌اند دوجنس‌گرایی‌شان را مخفی نگه دارند. وینسلت می‌گوید: «ایجنت می‌گوید: «دوجنس‌گرایی شما را درک می‌کنم – [اما] توصیه می‌کنم آن را به اطلاع عموم برسانید. دست کم چهار بازیگر را می‌شناسم که تمایل جنسی خود را کاملاً مخفی می‌کنند. دردناک است. زیرا می‌ترسند فاش شود.»

وینسلت که ازدواج کرده و دارای سه فرزند است از «قضاوت، تبعیض و هم‌جنس‌گرا-هراسی» موجود در صنعت فیلمسازی انتقاد می‌کند. داستان فیلم «آمونیت» او به کارگردانی «فرانسیس لی» در مورد باستان‌شناسی با بازی وینسلت است که عاشق همسر یک زمین‌شناس با بازی «سرشا رونان» می‌شود.

فیلم «آمونیت» از ۲۳۴ نقد ثبت شده در «راتن تومیتوز» امتیاز ۶۹ درصد دریافت کرده است. این فیلم پاییز سال ۲۰۲۰ در آمریکا اکران شد و ۱۶۰ هزار دلار فروخت. وینسلت به‌تازگی در مینی‌سریال «مر از ایست‌تون» (Mare of Easttown) بازی کرده که ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۰) از شبکه‌های HBO و HBO Max پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ۱۳:۵۷

دقیقا گرایش جنسی بازیگر به بازی ای که میکنه چه ربطی داره؟ جز برای اینکه اور ریت بشن و برای اثبات هموفوبیا نبودن جایزه ببندن به ناف شون، سینما هم شده بچه بازی و مسخره بازی. و روز به روز هم بیشتر گندش رو در میارن، یه روزی همین جماعت انقدر تندروی میکنن که صدای موافق هاشونم در میاد.

نمایش اسپویل
۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ۲۲:۱۶

واقعا جای تاسف دارد که چرا مردم نمیتوانند موضوع به این سادگی را درک کنند. همجنسگراها همانند ترنس ها و گروههای دیگر همگی حق یک زندگی کامل و بدور از ترس را دارند.

نمایش اسپویل