news-background
news-background

«کیت وینسلت»: پس از موفقیت Titanic مطبوعات بریتانیا با من نامهربان بودند

«کیت وینسلت» می‌گوید در سن ۲۱ سالگی پس از موفقیت «تایتانیک» (Titanic) به کارگردانی «جیمز کامرون» تحت فشار مطبوعات قرار گرفته است.

وینسلت در مصاحبه‌ی جدیدی با «مارک مارون» می‌گوید: «[پس از «تایتانیک»] بلافاصله در حالت خود-محافظتی قرار گرفتم. تفاوتش نسبت به روز قبل مثل شب و روز بود. سوژه‌ی بررسی شخصی و جسمی زیادی قرار گرفتم، مطبوعات بریتانیا از من انتقادات زیادی می‌کردند و با من نامهربان بودند.»

او اضافه می‌کند: «راستش را بخواهید احساس می‌کردم به من زور می‌گویند. به یاد می‌آورم که فکر می‌کردم: «وحشتناک است و امیدوارم بگذرد» – قطعاً گذشت اما باعث شد متوجه شوم که اگر به شهرت رسیدن این است من برایش آماده نبوده‌ام، قطعاً نبوده‌ام.»

وینسلت پس از موفقیت «تایتانیک» از بازی در فیلم‌های بزرگ دوری کرد و سعی کرد هنرش را در فیلم‌های مستقل ثابت کند. او می‌گوید: «هنوز در حال یادگرفتن بازیگری بودم، احساس می‌کردم که آماده‌ی بازی در نقش‌های بزرگ هالیوود نیستم. نمی‌خواستم اشتباه کنم و فرصت‌ها را از دست بدهم، می‌خواستم تا مدت‌ها در بازی بمانم. استراتژی من تلاش برای پیدا کردن نقش‌های کوچک بود تا بتوانم هنر را کمی بهتر درک کنم و حریم خصوصی و شأن بیشتری برای خود نگه دارم.»

مارون می‌پرسد: «و سعی کنی زندگی کنی؟» وینسلت جواب می‌دهد: «بله دقیقاً.» وینسلت در ادامه اضافه کرده است که پس از به دنیا آمدن دخترش در سن ۲۵ سالگی، تمرکز رسانه‌ها تمرکز بر روی او کاهش پیدا می‌کند و او هم تمرکزش را بر روی فرزندش می‌گذارد: «از همه‌ی آن فشارها کمی کاسته شد.»

وینسلت در دنباله‌های «آواتار» (Avatar) دوباره با کامرون همکاری کرده است. او فاش می‌کند که دو قسمت از این چندگانه را به صورت متوالی فیلمبرداری کرده و به شوخی می‌گوید حساب اینکه کامرون چند دنباله برای «آواتار» خواهد ساخت از دستش در رفته است. وینسلت تجربه‌ی همکاری با کامرون را «شگفت‌انگیز» می‌خواند و می‌گوید: «او زمان بسیار بیشتری برای این دنباله‌ها نسبت به «تایتانیک» داشت. او وارد یک فرایند شده، یک ریتم که واقعاً آرام است. کامرون به شکل پیچیده‌ای با این دنیایی که خلق کرده پیوند خورده...»

در بخشی از این مصاحبه مارون نیز فاش می‌کند که در حین انجام تست بازیگری از محل فیلمبرداری «آواتار» دیدن کرده و از طراحی صحنه‌ی عظیم آن شگفت‌زده شده است. مارون می‌گوید: «او از من خواست برای پروژه‌ای به آنجا بروم، تا نگاهی به من بیندازد. باید به آن شهرکی که احداث کرده می‌رفتم، شهر «آواتار» و عجیب‌ترین تجربه بود. گفت: «بازیگرانی داریم که تمام مدت اینجا کار می‌کنند، به پرواز درمی‌آیند و این قبیل کارها. بنابراین اگر بخواهی به یکی از صحنه‌ها بروی می‌توانیم.» واکنش من این بود: «اینجا چه اتفاقی افتاده؟»»

وینسلت ۴۵ ساله اخیراً در «آمونیت» (Ammonite) «فرانسیس لی» مقابل «سرشا رونان» ظاهر شده است. «آواتار ۲» نیز قرار است ۱۶ دسامبر سال ۲۰۲۲ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید