news-background
news-background

«کیت هرینگتون» پیش از Eternals پیشنهاد یک فیلم نقش ابرقهرمانی دیگر را رد کرده است

«کیت هرینگتون» می‌گوید پیش از پیوستن به «جاودانان» (Eternals) مارول و دیزنی پیشنهاد بازی در یک نقش ابرقهرمانی دیگر را نپذیرفته است. هرینگتون در مصاحبه با «توتال فیلم» فاش کرده است که فرصت بازی در یک فیلم ابرقهرمانی دیگر را داشته اما بیش از حد درگیر سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) بوده است.

هرینگتون آن پروژه را فاش نمی‌کند اما توضیح می‌دهد که نمی‌توانسته همزمان با بازی در نقش «جان اسنو» نقش دیگری را بپذیرد: «مدتی از [آن پیشنهاد] می‌گذرد – فقط به این دلیل که فکر می‌کردم در آن زمان کار درستی نیست. حالا می‌بینم که تصمیم درستی گرفته‌ام. ذهنم در آن زمان بیش از حد درگیر دنیای «جان اسنو» بود.»

هرینگتون اضافه می‌کند از اینکه در «جاودانان» نقش یک شخصیت انسان را بازی می‌کند خوشحال است: «دنیای کتاب‌های کامیک و ابرقهرمانان پیش از این هم به من رو کرده بود، اما دوست نداشتم آن نقش را در آن مقطع بازی کنم. این بود که پیشنهادش را نپذیرفتم. با این حال این یکی برای من درست به نظر می‌رسد. اینکه نقش لزوماً یک «جاودان» نیست راضی بودم. او یک شخصیت انسان است. از این خوشم آمد. احساس کردم که می‌توانم چیزی به آن اضافه کنم، اینکه او مرتکب خطاهای انسانی شده. بنابراین شخصیتش بود که برای من جذابیت داشت، و بودن در «دنیای سینمایی مارول» که چقدر هیجان‌انگیز است.»

هرینگتون در بخش دیگری از مصاحبه در مورد شخصیت «شوالیه سیاه» (Black Knight) می‌گوید: «او یک «جاودان» نیست. شخصیتی است که برای «موزه تاریخ طبیعی» لندن کار می‌کند.» او اضافه می‌کند: «نمی‌دانم شخصیتم بازمی‌گردد یا نه. در مورد اینکه او چه چیزی می‌تواند باشد یا ممکن است باشد چیزهایی خوانده‌ام. یعنی احتمال روایتی طولانی‌تر وجود دارد. و امیدوارم که این تنها نوک کوه یخ شخصیتم باشد. امیدوارم. اما واقعاً نمی‌دانم. مثل بقیه در ناآگاهی به سر می‌برم. ضمن اینکه سعی می‌کنم چندان به آینده دور نگاه نکنم. حتی وقتی در «بازی تاج‌وتخت» بازی می‌کردم، حتی در فصل شششم، فرض می‌کردم که فصل هفتم ساخته نخواهد شد.»

«جاودانان» با بازی «ریچارد مدن»، «انجلینا جولی»، «کمیل نانجیانی»، «برایان تایری هنری»، «کیت هرینگتون» و بسیاری دیگر ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) تنها در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید