news-background
news-background

«کیت هادسون» به Knives Out 2 پیوست

روند اضافه شدن ستارگان هالیوود به «چاقوکشی ۲» همچنان ادامه دارد.

 

«کیت هادسون» در فیلم «چاقوکشی ۲» (Knives Out 2) «رایان جانسون» و نت‌فلیکس به «دنیل کریگ»، «ادوارد نورتون»، «دیو باتیستا»، «جنل مونی»، «کاترین هان» و «لزلی اودوم جونیور» پیوست

از داستان فیلم جز اینکه شخصیت «بنوا بلانک» با بازی کریگ برای حل معمای اسرارآمیز دیگری بازخواهد گشت، جزئیاتی فاش نشده. در حال حاضر مشخص نیست که نورتون و باتیستا و دیگران در دنباله چه نقشی را بازی می‌کنند اما تولید فیلم قرار است از تابستان آینده در یونان آغاز شود. در ماه مارس گزارش شده بود که نت‌فلیکس با قراردادی ۴۵۰ میلیون دلاری امتیاز پخش دو دنباله دیگر «چاقوکشی» با کریگ و جانسون را خریداری کرده است. این قرارداد در تاریخ شبکه‌های استریمینگ بی‌سابقه بود.

«چاقوکشی» در سال ۲۰۱۹ توسط لاینزگیت اکران شد و در حالی که با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، ۳۱۱.۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. جانسون که نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اریجینال شده بود، بلافاصله پس از عرضه شدن قسمت اول فاش کرد که در حال کار بر روی دنباله است.

هادسون اخیراً در سریال «بازگویی حقیقت» (Truth Be Told) اپل دیده شده و به زودی در تریلر «مونا لیزا و ماه خون» (Mona Lisa and the Blood Moon) به کارگردانی «آنا لیلی امیرپور» دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید