news-background
news-background

«کیتی سکاف» از حضور غافلگیرکننده «بو-کاتان» در سریال The Mandalorian می‌گوید

سکاف از اولین حضور لایو-اکشن شخصیت «بو-کاتان» در «مندلوری» می‌گوید و معتقد است که داستان رابطه‌ی او با یکی از شخصیت‌های شرور سریال ناگفته مانده است.

 

سریال «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) مملو از نقش‌های کوتاه شخصیت‌های دنیای «جنگ ستارگان» است، اما در اپیزود سوم از فصل دوم سریال، شخصیت «بو-کاتان» با بازی «کیتی سکاف» حضور غافلگیرکننده‌ای داشت. این شخصیت یک «مندلوری» و رهبر «جغدهای شب» (Nite Owls) است و یکی از قابل‌توجه‌ترین لحظات فصل جدید این سریال پربیننده را خلق کرده. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سکاف که در انیمیشن‌های «جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون» (Star Wars: The Clone Wars) و «شورشیان جنگ ستارگان» (Star Wars Rebels) هم در نقش «بو-کاتان» صداپیشگی کرده، اخیراً در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» از تاریخچه‌ی همکاری خود در سریال‌های «جنگ ستارگان» و اولین حضور لایو-اکشن شخصیتش در «مندلوری» می‌گوید.

سکاف می‌گوید: «پدرم مرا با ژانر علمی-تخیلی و «جنگ ستارگان» بزرگ کرد بنابراین رؤیایی بود که به حقیقت پیوست. وقتی که شنیدم «مندلوری» منتشر شده پیش خود فکر کردم: «کسی چه می‌داند.» می‌دانستم که احتمالاً اتفاق نخواهد افتاد؛ بازیگران محبوب هواداران کمتر انتخاب می‌شوند. در این باره موذیانه به «دیو فیلونی» گفتم و او با لحن زیرکانه همیشگی‌اش پاسخ داد: «کسی چه می‌داند.» وقتی با من تماس گرفتند تا با «جان فاورو» مذاکره کنم، مغزم منفجر شد.»

‍«بو-کاتان» یکی از شخصیت‌های کلیدی در چندین اپیزود «جنگ‌های کلون» بود و با «اوبی-وان کنوبی» هم‌پیمان شد. او نهایتاً در حین یکی از اپیزودهای «شورشیان جنگ ستارگان» شمشیر «دارک‌سیبر» را به دست آورد و رهبر گروهی از مندلوریان شد. در حال حاضر هنوز معلوم نیست که «ماف گیدین» چگونه این شمشیر را از «بو-کاتان» گرفته است.

سکاف می‌گوید «در اینجا داستانی برای بازگویی وجود دارد»، اما بازگشت شخصیت خود در اپیزودهای بعدی را تأیید نمی‌کند. با این حال، با توجه به پیوند «بو-کاتان» و فرهنگ «مندلوری»، هواداران سریال می‌توانند منتظر بازگشت او در این فصل باشند. سکاف می‌گوید «بو-کاتان» هنوز مأموریت ناتمامی را دارد.

سکاف در این مصاحبه اضافه می‌کند: «او درگیر فکر دیگری است و هرچه می‌کند هدفی در پس آن نهفته است، و به نظر من این برای او تازگی دارد. او با این تصور که نقش یک رهبر را خواهد داشت بزرگ شده و حالا سرانجام معتقد است که به آن رهبر تبدیل شده، اما نفس او شاید علیه خودش باشد و شاید هم نباشد.»

«بو-کاتان» تنها یکی از شخصیت‌های محبوب «جنگ ستارگان» است که در فصل دوم ظاهر شده‌اند و یا قرار است ظاهر شوند. «بوبا فت» با بازی «تمورا موریسون» در انتهای اپیزود اول از فصل دوم دیده شد، در حالی که «آسوکا تانو» جدای سابق با بازی «رزاریو داسن» انتظار می‌رود در اپیزود بعدی برای اولین بار به صورت لایو-اکشن ظاهر شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید