news-background
news-background

«کیتلین دیور» در سریال Dopesick با «مایکل کیتون» همبازی شد

«کیتلین دیور» ستاره‌ی سریال «غیرقابل باور» (دانلود سریال Unbelievable با لینک مستقیم) در سریال «دوپ‌سیک/داروزدگی» (Dopesick) شبکه‌ی هولو با «مایکل کیتون» همبازی شد. این مینی‌سریال هشت اپیزودی بر اساس کتاب پرفروش «مبث میسی» ساخته خواهد شد و «وارن لیتل‌فیلد» از سریال «سرگذشت ندیمه» (دانلود سریال The Handmaid's Tale با لینک مستقیم) تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن خواهد بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سریال «دوپ‌سیک» به نویسندگی «دنی استرانگ» و کارگردانی «بری لوینسون» نگاهی دردناک، جاه‌طلبانه و جذاب توصیف شده به درگیری جامعه‌ی آمریکا با اعتیاد به مواد افیونی یا اپیوئید. سریال بیننده را جوامع شوربخت ویرجینا به سازمان مبارزه با مواد مخدر و زندگی تجملاتی «یک درصدی‌ها» در منهتن می‌برد و زندگی سخت و در عین حال عمیقاً انسانی خانواده‌هایی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند را بازتاب می‌دهد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

دیور در سریال نقش شخصیت «بتسی» را بازی می‌کند، یکی از بیماران «دکتر فینیکس» با بازی کیتون که رابطه‌‌ی نزدیکی با یکدیگر دارند اما با عرضه‌ی داروی جدید «اوکسی‌کانتین» این ارتباط به خطر می‌افتد. علاوه بر کیتون و دیور، «پیتر اسکارزگارد» نیز در این مینی‌سریال نقش‌آفرینی می‌کند. استرانگ، لوینسون، کیتون، «جان گلدوین» و لیتل‌فیلد از جمله تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود.

دیور که برای بازی در «غیرقابل بارو» نامزد گلدن گلوب و بفتا شده، به زودی در فیلم جدید شبکه‌ی اچ‌بی‌او (Coastal Elites) که ۱۲ سپتامبر منتشر خواهد شد دیده می‌شود. او سریال «سرزمین هیولا» (Monsterland) شبکه‌ی هولو را نیز دارد که قرار است ۲ اکتبر روی ایر برود و باید در فیلم «ایوان هنسن عزیز» (Dear Evan Hansen) جلوی دوربین برود.

زمان پخش سریال «دوپ‌سیک» در سال ۲۰۲۱ اعلام شده است و این سریال یکی از چندین مینی‌سریال هولو برای سال آینده خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید