news-background
news-background

همکاری «کوین هارت» و نویسنده Night School در فیلم Me Time

 

«جان هامبورگ» که در سال ۲۰۰۰ فیلمنامه «ملاقات با والدین» (Meet the Parents) را نوشته بود، به تازگی «زمانی برای من» (Me Time) را نوشته و آن را کارگردانی خواهد کرد. «کوین هارت» و هامبورگ پیشتر برای فیلم «مدرسه شبانه» (Night School) در سال ۲۰۱۸ همکاری کرده بودند قرار است برای این فیلم کمدی نیز که به سفارش شبکه نت‌فلیکس ساخته می‌شود همکاری کنند. هامبورگ به عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم هارت و «برایان اسمایلی» از شرکت هارت بیت پروداکشنز هستند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان در مورد پدر خانه‌داری است که پس از سال‌ها زمانی که همسر و فرزندانش به مسافرت می‌روند، وقتی برای خودش پیدا می‌کند. او با دوستان قدیمی‌اش برای گذراندن آخر هفته‌ای دیوانه‌وار دور هم جمع می‌شوند که تقریباً زندگی‌اش را از این رو به آن رو می‌کند.

هارت به تازگی قراردادی با شبکه نت‌فلیکس امضا کرده که طبق آن باید حداقل چهار فیلم برای این شبکه تهیه و بازی کند. فیلمبرداری «زمانی برای من» قرار است در سال ۲۰۲۱ شروع شود. او همچنین قرار است در اقتباسی از بازی پرطرفدار «سرزمین‌های مرزی» (Borderlands) که توسط شرکت لاینزگیت ساخته می‌شود حضور پیدا کند.

فیلم «ملاقات با والدین» هامبورگ با بازی «بن استیلر» و «رابرت دنیرو» در سال ۲۰۰۰ طرفدار زیادی پیدا کرد و فروشی بیش از ۱٫۱ میلیارد دلار برای شرکت یونیورسال موویز به ارمغان آورد.  از دیگر فیلم‌های پرطرفدار او می‌توان به «دوستت دارم، مرد» (دانلود فیلم I Love You, Man با لینک مستقیم)، «زولندر» (دانلود فیلم Zoolander با لینک مستقیم)، «ملاقات با فاکرها» (دانلود فیلم Meet the Fockers با لینک مستقیم) و «چرا او؟» (دانلود فیلم Why Him? با لینک مستقیم) اشاره کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید