news-background
news-background

«کوین هارت»: «محمد علی گرایی باعث شد از کشتی فرنگی لذت ببرم»

گنج پنهان مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰ برنامه ویژه «کوین هارت» و «اسنوپ داگ» بود که از شبکه پیکاک پخش شد. ستاره فیلم‌های «جومانجی» (Jumanji) و رپر آمریکایی مهم‌ترین لحظات این رویداد ورزشی که در شرایطی بی‌سابقه برگزار شد را با طنز نبوغ‌آمیزشان بررسی کردند. در یکی از اپیزودهای این برنامه، هارت و اسنوپ به کشتی فرنگی می‌پردازند و فنون چشم‌نواز «محمد علی گرایی» را ستایش می‌کنند. «اسنوپ داگ» می‌گوید: «او مثل یک قهرمان مبارزه می‌کند.»

هارت پس از تماشای فن «سنجاب پرنده» گرایی می‌گوید: «[کشتی‌گیر] بیضه‌هایش را روی پیشانی حریف می‌چسباند و بعد همان‌ جا را می‌بوسد.» در ادامه «اسنوپ داگ» علت نامیده شدن این فن به عنوان «سنجاب پرنده» را از نگاه خودش توضیح می‌دهد: «اسمش را سنجاب پرنده گذاشته‌اند چون فندوق‌هایش [بیضه‌هایش] را توی صورت لعنتی حریف می‌کند.»

«اسنوپ داک» سپس با شنیدن نام کشتی‌گیر کروات «بوزو» که در انگلیسی به معنای دلقک است به خنده می‌افتد. هارت می‌گوید: «بعضی از این چیزها به خودی خود خنده‌دارند و لازم نیست ما چیزی بگوییم.»

«اسنوپ داگ» در ادامه می‌گوید کشتی‌گیر ایرانی به این فن کفایت نکرد و فن «سالتو بارانداز» را در مسابقه دیگری با حریف کوبایی اجرا کرد. چهره کشتی‌گیر کوبایی که مقهور هنرنمایی گرایی شده توجه دو مجری را برای چند دقیقه مطعوف می‌کند. هارت می‌گوید: «امکانش هست به چهره کشتی‌گیر برگردیم؟ برگردید به چهره مرد سیاه‌پوست وقتی که متوجه شد کارش تمام شده» و اسنوپ اضافه می‌کند: «این چهره مردی است که می‌گوید من را در برنامه کوین و اسنوپ نشان خواهند داد.» هارت ادامه می‌دهد: «این چهره می‌گوید: «این دیگر چه کوفتی بود؟ من ۱۰ سال است که کشتی‌گیر فرنگی‌ام و هیچ‌وقت پیش نیامده بود که کسی من را بلند کند و بچرخاند.»

هارت در پایان این بخش می‌گوید: «محمد علی گرایی روی سکو نرفت اما باعث شد از کشتی فرنگی لذت ببرم. بنابراین ممنونم مرد، ممنونم محمد علی. عملکردت عالی بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید