news-background
news-background

«کوین هارت» در مستند جدیدش از اشتباهات گذشته‌ اظهار پشیمانی می‌کند

«کوین هارت» در مستند شش قسمتی‌اش که از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود درباره اشتباهات گذشته‌ خود صحبت کرد. این مستند «کوین هارت: به این هم گند نزن» (Kevin Hart: Don’t F*** This Up) درباره برخی مسائل از جمله خیانت به همسرش، اخاذی، و بحث‌های ایجاد شده درباره حرف‌های گذشته‌اش بر ضد همجنسگرایان صحبت کرد. حرف‌های هارت بر ضد همجنسگرایان باعث شد تا او میزبانی مراسم اسکار را از دست بدهد.

 «جاناتان تاد جکسون» یکی از دوستان نزدیک هارت، تلاش کرده بود تا با ویدیویی از رابطه مخفیانه هارت که بدون اطلاع قبلی ضبط می‌شد از او اخاذی کند. جکسون بعداً در دادگاه ادعای بی گناهی کرد و نهایتاً اوایل امسال او از این اتهامات تبرئه شد. «موتیا ساباگ» نیز از هارت و جکسون به جرم فیلم گرفتن بدون اطلاع او شکایت کرده است. هارت در سریال درباره این اتهامات صحبت می‌کند: «تا امروز هنوز بخشی از وجودم هست که با خود می‌گوید، امکان ندارد. من همان میزان دردی که به همسرم وارد کردم با این کار متحمل شدم. رخ دادن این اتفاقات واقعاً بد بود اما حالا درک بهتری نسبت به آن‌ها دارم.»

او درباره رابطه مخفی‌اش در سال ۲۰۱۷ نیز گفت: «شما ممکن است فکر کنید که همه چیز را با هم دارید. اما گاهی اتفاق احمقانه کوچکی همه آن‌ها را از شما می‌گیرد، به همین سادگی.» در ویدیوی دیگری نشان داده می‌شود که حرف‌های گذشته هارت درباره ترسش از همجنسگرایان با بررسی‌های آکادمی نهایتاً موجب برکناری او شد. در ویدیو دیده می‌شود که مسئول تبلیغات هارت در حال بحث با یکی از اعضای تیمش می‌گوید: «شما باید بفهمید که او به منفور بودن عادت ندارد. او نیاز دارد یک قرص تواضع بخورد. او اکنون باید خفه شود و سرش را به مدت چند هفته پایین نگه دارد تا مسائل حل شوند. او باید درک کند که ۵۰ - ۶۰ نفر زیر دست او نان می‌خورند. وقتی او گند می‌زند همه آسیب می‌بینند و این مشکل بزرگی است.»

حضور او در برنامه «شوی الن دی‌جنرس» (The Ellen DeGeneres Show) برای آرام کردن مردم جواب نداد زیرا در رفتار او پشیمانی نسبت به حرف‌های گذشته‌اش دیده نمی‌شد: «چیزی که فکر می‌کردم به زودی حل شود به یک مشکل خیلی بزرگ تبدیل شد. همه به من می‌گویند که نحوه برخوردم با مشکل اشتباه است ولی باید بدانید که در این آشپزخانه آشپزهای زیادی وجود دارند اما تنها یک نفر در آب داغ گیر افتاده است.»

او در ادامه اضافه کرد که برچسب‌هایی که به او درباره ترسش از همجنسگرایان می‌زدند اعصابش را به هم ریخته بود تا جایی که دیگر نتوانست تحمل کند و گفت «من دیگر آن طور نیستم» و تنها اوضاع را بدتر کرد: «دقیقاً نتیجه عکس داد. من شانسم را برای اینکه بگویم هیچ نوع خشونتی درباره هیچ مسئله‌ای را تائید نمی‌کنم از دست دادم. من گند زدم... به ‌جایش گفتم که من درباره این مسئله قبلاً حرف زده‌ام؛ من کاملاً بچه‌گانه رفتار کردم.»

ستاره‌هایی از جمله «کریس راک»، «ساموئل ال. جکسون»، «جیمی فلن»، «چادویک بوزمن» و «ادریس البا» در این مستند حضور دارند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید