news-background
news-background

«کوین فایگی»: «قسمت بعدی Avengers در مقطعی ساخته می‌شود»؛ مدت اپیزودهای سریال‌های Loki و She-Hulk مشخص شد

در برنامه‌های استودیوی مارول و دیزنی تا چند سال آینده اثری از قسمت بعدی «انتقام‌جویان» (Avengers) دیده نمی‌شود، هرچند که دو قسمت آخر چندگانه، «جنگ بی‌نهایت» (Infinity War)‌ «آخر بازی»‌ (Endgame) در میان پنج فیلم پرفروش برتر تاریخ سینما وجود دارند. «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول اخیراً فاش کرده است که شاید حقه‌ای در آستین داشته باشد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فایگی در مصاحبه با «آی‌جی‌ان» به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا قسمت دیگری برای «انتقام‌جویان» در راه است یا نه: «فکر می‌کنم چنین باشد. باید بگویم که در مقطعی بله.»

در فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» با این حال نشانی از فیلم‌های «انتقام‌جویان» یافت نمی‌شود و به نظر نمی‌رسد که قسمت بعدی تا فاز پنجم ساخته نشود. فایگی مراحل ابتدایی توسعه‌ی یک فیلم «جنگ ستارگان» (Star Wars) را با «مایکل والدرون» نویسنده‌ی «لوکی» (Loki) آغاز کرده است.

فایگی در مصاحبه با «کلایدر» می‌گوید «به‌هیچ‌وجه» در پروژه‌ی دیگری از «جنگ ستارگان» جدا از فیلمی که در حال توسعه است در حال همکاری نیست. بنابراین رؤیای کسانی که انتظار داشتند فایگی در لوکاس‌فیلم جانشین «کیتلین کندی» شود دست کم تا چند سال آینده محقق نخواهد شد.

این تهیه‌کننده در مصاحبه با «کلایدر» جزئیات تازه‌ای از سریال‌های مارول در دیزنی+ فاش می‌کند. او در کنفرانس مطبوعاتی آخر هفته‌ی گذشته در مورد مدت سریال‌های این استودیوی می‌گوید:‌ «خوب، نگاه ما کمی متفاوت است. این پروژه‌ها را یا به عنوان اپیزودهای شش ساعته، یا ۹ و ۱۰ ساعته تولید می‌کنیم. برای مثال سریال «وانداویژن» و «فالکن و سرباز زمستان» به عنوان سریال‌های ۳۰ دقیقه‌ای ساخته شدند، اما از آن‌جا که در یک شبکه‌ی استریمینگ پخش می‌شوند، ممکن است در سال‌های آینده این قوانین تغییر کنند. بعضی ممکن است بیست و چند دقیقه باشد بعضی بیشتر از آن. اما «شی-هالک» (She-Hulk) در قالب ۱۰ اپیزود ۳۰ دقیقه‌ای تولید خواهد شد. «لوکی» و «فالکن و سرباز زمستان» شش اپیزود ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای دارند.»

فایگی اضافه می‌کند که سریال «شوالیه ماه»‌ (Moon Knight) هم در قالب شش اپیزود ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای جای می‌گیرد. این در حالی است که مدت اپیزودهای «مندلوری»‌ (The Mandalorian) از ۳۰ تا ۵۰ دقیقه متغیر بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید