news-background
news-background

«کوین فایگی» احتمال احیای سریال‌های Daredevil و Jessica Jones را رد نمی‌کند: «هرگز در مورد هیچ چیزی نگویید هرگز»

 

دیزنی از نوامبر گذشته امکان استفاده از شخصیت «دردویل» در «دنیای سینمایی مارول» را دوباره به دست آورده است.

 

«کوین فایگی» احتمال بازگشت سریال‌های مارول که از نت‌فلیکس پخش شدند را رد نمی‌کند. بنابراین هنوز ممکن است «دردویل» (Daredevil) با بازی «چارلی کاکس» و یا «جسیکا جونز» با بازی «کریستن ریتر» (Jessica Jones) به «دنیای سینمایی مارول» وارد شوند. فایگی یکشنبه شب در کنفرانس مطبوعاتی مارول در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال احیای سریال‌های مارول در نت‌فلیکس وجود دارد یا نه می‌گوید: «قطعاً آنچه که ما در کامیک-کان یک سال و نیم قبل و در «روز سرمایه‌گذاران دیزنی» چند هفته قبل معرفی کردیم و را دیده‌اید، بنابراین تمرکز ما بر این پروژه‌هاست. اما سابقه من در مارول آن‌قدر طولانی است که هرگز در مورد هیچ چیزی نگویم هرگز.»

شایعه‌ی بازی کاکس در نقش «دردویل» در قسمت سوم «مرد عنکبوتی ۳» ماه گذشته در شبکه‌های اجتماعی شنیده شد و هفته‌ی گذشته شایعه‌ی دیگری در مورد بازی ریتر در نقش «جسیکا جونز» در سریال «شی-هالک» (She-Hulk) دیزنی+ به گوش رسید. فایگی هیچ‌یک از این شایعه‌ها را تأیید نمی‌کند اما «هرگز نگویید هرگز» او درها را برای بازگشت این شخصیت‌ها قطعاً بازخواهد گذاشت.

آگست سال ۲۰۱۹ گزارش شد که یک قرارداد به مدت دست کم دو سال مانع از ورود شخصیت‌های مارول و نت‌فلیکس در پروژه‌هایی که در استودیویی غیر از نت‌فلیکس به تولید می‌رسد شده است. نوامبر سال ۲۰۲۰ محدودیت دو ساله پس از کنسل شدن «دردویل» به پایان رسید، و از این رو «چارلی کاس» می‌تواند در «دنیای سینمایی مارول» ظاهر شود. محدودیت شخصیت «جسیکا جونز» نیز فوریه ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد.

کاکس ماه می گذشته به بازگشت ابراز تمایل کرد اما گفت که بازگرداندن دیگر بازیگران تقریباً ناممکن است. «مایک کولتر» بازیگر نقش «لوک کیج» (Luke Cage) هم ماه گذشته به «کامینگ سون» گفت که دیزنی و مارول در مورد احیای شخصیتش با او مذاکره نکرده‌اند. کولتر می‌گوید: «باید بگویم که به ندرت در مورد اینکه چه می‌شود یا چه خواهد شد فکر می‌کنم، می‌دانم که هواداران مشتاق دیدن پروژه‌ای برای شخصیت هستند. می‌دانم که من برایش پایه‌گذاری کردم و این باعث افتخارم بود، اما نمی‌دانم که در آینده چه پیش خواهد آمد... اگر پروژه‌ای ساخته شود، دوست دارم که با آن‌ها مذاکره کنم، اما فعلاً نفسم را در سینه حبس نمی‌کنم، به هر حال راضی هستم، تجربه‌ی خوبی بود.»

«دنیای سینمایی مارول» ۱۵ ژانویه با پخش دو اپیزود اول «وانداویژن» (WandaVision) ادامه پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید