news-background
news-background

«کوین فایگی» تأیید کرد: Deadpool 3 رده سنی بزرگسال (R) خواهد داشت

پیش‌تر گزارش شده بود که «ددپول ۳» (Deadpool 3) با «رایان رینولدز» در حال توسعه است. اما تاکنون به شکل رسمی تأیید نشده بود که نیش و کنایه‌های بزرگسالانه‌ چگونه به «دنیای سینمایی مارول» راه پیدا خواهد کرد. «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول به تازگی در مصاحبه با «کلایدر» تأیید کرده است که نه تنها «ددپول ۳» در حال توسعه است، بلکه هواداران نباید نگران مهم‌ترین جنبه‌های چندگانه باشد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فایگی تأیید می‌کند که قسمت سوم «ددپول» رده‌ی سنی بزرگسال (R) خواهد داشت. او می‌گوید: «رده‌ی سنی بزرگسال دارد و ما در حال کار بر روی فیلمنامه هستیم، و «رایان رینولدز» بر فیلمنامه نظارت می‌کند... امسال [فیلمبرداری] نخواهد شد. رایان به‌شدت مشغول است، بازیگر بسیار موفقی است. چند پروژه معرفی کرده‌ایم که باید بسازیم، اما شروع کردنش هیجان‌انگیز است. باز هم می‌گویم، شخصیت بسیار متفاوتی در «دنیای سینمایی مارول» است و رایان پرانرژی است و همین باعث می‌شود بازی دوباره او در این نقش دیدنی باشد.»

مدیر مارول با این اظهارات به گونه‌ای تأیید می‌کند که «ددپول ۳» بخشی از «دنیای سینمایی مارول» نیز خواهد بود. این پرسش از مدت‌ها قبل ذهن هواداران را مشغول کرده بود. به این ترتیب در فیلم‌های بعدی مارول ممکن است رینولدز هر آن مقابل شخصیت‌های فعلی و ابرقهرمانان «دنیای سینمایی مارول» ظاهر شود و دشنامی نثارشان کند.

در صورتی که تا زمان اکران «ددپول ۳» فیلم بزرگسالانه‌ی دیگری معرفی نشود، این فیلم اولین عنوان سینمایی مارول با رده سنی بزرگسال خواهد بود و این تغییری عظیم در رویکرد استودیو ایجاد می‌کند. آن‌ها به تازگی با «واندا‌ویژن» (WandaVision) وارد دنیای سیت‌کام‌ها نیز شده‌اند.

در بهترین حالت فیلم «ددپول ۳» در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید