news-background
news-background

«کوین جیمز» علت تمایلش به همکاری با «آدام سندلر» را توضیح می‌دهد

«آدام سندلر» بازیگر و فیلم‌سازی است که تقریباً همه با سبک او آشنایی دارند. کارهای سندلر به جز چند مورد خاص معمولاً شبیه به هم است و طرفداران تقریباً همیشه می‌توانند از او و شرکت فیلم‌سازی‌اش، هپی مدیسون پروداکشنز انتظار فیلم‌های خنده‌داری داشته باشند. در حقیقت، سندلر معمولاً فیلم‌هایش را با دوستان نزدیک واقعی‌اش می‌سازد. برخی از طرفداران او معتقدند فیلم ساختن برای سندلر یک بهانه برای گذراندن وقت با دوستانش است و البته آن‌ها درست فکر می‌کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«کوین جیمز» که سابقه همکاری طولانی با سندلر را دارد به تازگی در مصاحبه‌ با «اکسس هالیوود» اعلام کرد که کار با سندلر را دقیقاً به همین دلیل دوست دارد: «او برای من مثل خانواده است. کار با او عالی است. همکاری با سندلر دقیقاً مثل رفتن به کمپ تابستانی با دوست‌هایت در دوران کودکی است. خیلی خوش می‌گذرد. همه دوست‌هایت در کنارت هستند.»

شاید استفاده از کلمه خانواده به نظر برخی شوخی برسد اما جیمز و سندلر تقریباً دو دهه است که با هم همکاری می‌کنند و دیدن اینکه رابطه آن‌ها بسیار نزدیک است خوشحال کننده است. علاوه بر این با توجه به شرایط کاری بد و شکایات زیادی که اخیراً از محیط کارهای آمریکایی شده، دیدن اینکه شرکت فیلم‌سازی بزرگی مثل هپی مدیسون چنین محیط خوب و دوستانه‌ای دارند امیدوارکننده است.

طرفداران این دو بازیگر باید تنها یک هفته دیگر برای فیلم جدید آن‌ها منتظر بمانند. این اولین همکاری جیمز و سندلر از زمان انیمیشن «هتل ترانسیلوای ۳» (دانلود انیمیشن Hotel Transylvania 3 با لینک مستقیم) در سال ۲۰۱۸ است. فیلم «هالووین هیوبی» (دانلود فیلم Hubie Halloween با لینک مستقیم) به کارگردانی «استوین بریل» در روز ۷ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۶ مهر) اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید