news-background
news-background

«کوین برنز» خالق مستند Ancient Aliens در سن ۶۵ سالگی درگذشت

«کوین برنز» مدیر استودیوی «پرومتئوس اینترتینمنت» و تهیه‌کننده‌ی ریبوت «گمشده در فضا» (دانلود سریال Lost in Space با لینک مستقیم) یکشنبه در سن ۶۵ سالگی بر اثر عارضه قلبی درگذشت. مرگ برنز توسط همکاران او به تأیید رسیده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کمپانی «پرومتئوس» برنز سریال‌هایی غیر-داستانی همچون «بیگانگان باستانی» (دانلود سریال Ancient Aliens با لینک مستقیم)، «کتاب اسرار آمریکا» (America's Book of Setrets)، «بهشت خوراکی‌ها» (Food Paradise) و «جنگ ستارگان: میراث فاش‌شده» (Star Wars: The Legacy Revealed) را به تولید رسانده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«رابرت کلات‌ورثی» گوینده‌ی مستند «بیگانگان باستانی» در توییتر نوشته است: «درگذشت آقای کوین برنز در روز گذشته مرا اندوهگین ساخت. او نه تنها رئیس من، بلکه دوست من نیز بود. او خلاق، شوخ، سخاوتمند، درخشان، سرسخت، زیرک، کنجکاو، خود-رأی، و متعهد بود.»

برنز خالق و تهیه‌کننده‌ی اجرایی «بیگانگان باستانی‌» بود که پخش آن در سال ۲۰۰۹ در آمریکا آغاز شد. بنابر گفته‌ی کمپانی «پرومتئوس» او در طول دو دهه‌ی گذشته بیش از ۸۰۰ ساعت برنامه‌ی تلویزیونی را برای شبکه‌های مختلف از جمله «هیستوری» و «نشنال جئوگرافیک» و «انیمال پلنت» تولید کرده است.

برنز در سال ۱۹۹۳یکی از مدیران استودیوی فاکس قرن بیستم بود و با تأسیس کمپانی «فاکس‌استار» فیلم‌های «ملت بیگانه» (Alien Nation) را برای تلویزیون تولید کرد. او در سال ۱۹۹۹ «پرومتئوس» را بنیان‌گذاری کرد و به تهیه‌کنندگی عناوینی متنوع از قبیل «در جستجوی بیگانگان» (In Search of Aliens) و «کندرا» (Kendra) پرداخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۰۶

حیف که سه فصل نهایی مستندش زیرنویس نداره

نمایش اسپویل