news-background
news-background

«کوین اسپیسی» با ویدیوی عجیب دیگری در قالب شخصیت «فرانک آندروود» مردم را به مهربانی دعوت کرد

اسپیسی در ویدیوی جدیدی که در یوتیوب منتشر کرده می‌گوید: «همین‌طور که وارد سال ۲۰۲۰ می‌شویم، می‌خواهم حمایت خودم را از انسان‌های خوب اعلام کنم.»

«کوین اسپیسی» یک سال قبل در ایام کریسمس با انتشار ویدیویی از خود در قالب شخصیت «فرانک آندروود» از سریال «خانه‌ی پوشالی» (House of Cards) هالیوود را سردرگم کرد. او پس از گذشت یک سال بار دیگر به اقدامی مشابه دست زد. این بازیگر طرد شده امسال با ارسال ویدیوی جدیدی در کانال یوتیوب خود در قالب شخصیتش در سریال «خانه‌ی پوشالی»، از نیکی دم می‌زند. اسپیسی از سال ۲۰۱۷ به آزار جنسی چندین مرد از جمله «آنتونی رپ» بازیگر «پیشتازان فضا» (Star Trek) متهم شده است.

اسپیسی مانند «فرانک آندروود» رو به دوربین می‌پرسد: «شما که واقعاً فکر نمی‌کردید فرصت تبریک گفتن کریسمس را از دست بدهم؟ سال نسبتاً خوبی بود، و من خوشحالم که سلامتی‌ام را به دست آورده‌ام. به یمن این اتفاق، تغییراتی در زندگی‌ام به وجود آورده‌ام و از شما هم دعوت می‌کنم که به من بپیوندید.»

او در ادامه می‌گوید: «همین‌طور که وارد سال ۲۰۲۰ می‌شویم، می‌خواهم حمایت خودم را از خوبی اعلام کنم. بله، می‌دانم که با خود چه فکری می‌کنید. جدی می‌گوید؟ خیلی جدی می‌گویم. آنقدرها سنگ‌دل نیستم، باور کنید. از این به بعد وقتی به شما بدی کردند، می‌توانید مانند همیشه به حمله ادامه دهید. اما می‌توانید دست از روی ماشه بردارید و عملی غیرمنتظره انجام دهید. می‌توانید با مهربانی آنان را به قتل برسانید.»

پس از آنکه اسپیسی به آزار جنسی متهم شد، «ریدلی اسکات» کارگردان «همه‌ی پول‌های دنیا» در سال ۲۰۱۷ تصاویر مربوط به بازی او را حذف کرد و با «کریستفر پلامر» دوباره صحنه‌ها را فیلمبرداری کرد. او از اکتبر سال ۲۰۱۷ تاکنون در هیچ فیلم بلند و یا سریالی نقشی بازی نکرده است.

در ویدیوی سال گذشته، اسپیسی در قالب شخصیت «فرانک آندروود» به اتهامات آزار جنسی مطرح شده علیه خود واکنش نشان داد. او گفت: « البته برخی از شما همه چیز را باور کردید و با نفس‌های در سینه حبس شده منتظر شنیدن اعترافات من ماندید. آن‌ها دست به هر کاری زدند تا مرا وادارند بگویم هر آنچه شنیده‌اید حقیقت دارد و آنچه به روز من آورده‌اند سزاور من بوده. تنها من و شماییم که می‌دانیم مسئله به این سادگی نیست، نه در سیاست و نه در زندگی.»

فصل پایانی «خانه‌ی پوشالی» نوامبر سال ۲۰۱۸ بدون اسپیسی از نت‌فلیکس پخش شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۰۶

چرا نمیخواد قبول کنه که همه چی تموم شده؟ :))

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۰۶

ببخشید ولی شما الان خودت مردم ایران رو قضاوت کردی

نمایش اسپویل
۴ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۵۷

ایشون تبرعه شده هیچ وقتم هیچی براش تموم نشده

نمایش اسپویل
۴ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۵۴

بیچاره شانس اورده توی ایران نیست. وگرنه با مردم بی فرهنگی که ما داریم باید خودکشی میکرد اولاً که هیچکس نمیدونه که تهمت ها درست بوده یا نه. مدرکی بوده یا نه، و اصلاً کِی و کجا بوده و با چه شرایطی و دوماً اگر هم درست بوده. قطعاً من و شما در مقامی نیستیم که بخوایم ایشون رو قضاوت کنیم و اصلاً ربطی به من و شما نداره که کی چیکار کرده

نمایش اسپویل
۴ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۱۷

به به دوباره چشممون به روی گل آقا اسپیسی روشنا شد. فارغ از هر کاری که کرده یا نکرده، نمیشه نادیده گرفت که یکی از بی نظیرترین بازیگران تاریخ است. The King is Back Hail to the King Merry a Bloody Christmas to you too Sir

نمایش اسپویل