news-background
news-background

«کوین اسپیسی»: با کسانی که شغل‌شان را به خاطر ویروس کرونا از دست داده‌اند همدردی می‌کنم

«کوین اسپیسی» بازیگر مطرود «خانه‌ی پوشالی» (دانلود سریال House of Cards با لینک مستقیم) که پس از مطرح شدن چندین اتهام جنسی از سریال اخراج شد، می‌گوید با کسانی که پس از گسترش ویروس کرونا شغل‌شان را از دست داده‌اند احساس هم‌دردی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اسپیسی ۶۰ ساله در مصاحبه با پادکست «بیتس اند پرتزلز» می‌گوید: «به ندرت پیش می‌آید که به کسی بگویم می‌توانم شرایط‌شان را درک کنم چون که ممکن است تجربه‌ی آن‌ها که بسیار شخصی و منحصر به فرد است را تقلیل دهم. اما در این مورد، می‌دانم که چه حسی دارد وقتی دنیای‌تان ناگهان متوقف شود. بنابراین خودمان را در شرایط مشابهی بیابیم، هرچند با علت‌های بسیار متفاوت، اما من باور دارم که بعضی از آسیب‌های روانی تقریباً یکسان است.»

اسپیسی اضافه می‌کند: «و از این رو درک می‌کنم که چه حسی دارد وقتی ناگهان به شما بگویند دیگر نمی‌توانید به سر کارتان برگردید یا ممکن است کارتان را از دست بدهید و این وضعیتی است که شما هیچ اختیاری رویش ندارید.»

بازیگر فیلم «زیبای آمریکایی» (دانلود فیلم American Beauty با لینک مستقیم) سرگذشت «دردناک» خود را هم توصیف می‌کند و شرح می‌دهد که زندگی‌اش چگونه پس از مطرح شدن اتهامات طی چند ساعت تغییر کرده است. او می‌گوید: «فکر نمی‌کنم برای کسی غافلگیرکننده باشد که بگویم زندگی من از پاییز سال ۲۰۱۷ به کلی تغییر کرده. شغلم، بسیاری از روابطم، و جایگاهم در صنعت فیلمسازی همه طی چند ساعت از بین رفت.»

ژوئیه گذشته اتهامات آزار جنسی مطرح شده از سوی یک مرد ۱۸ ساله در ماساچوست برداشته شد. دیگر شاکی اسپیسی «آری بن» همسر سابق «مارتا لوییس» شاهزاده‌ی نروژ بود که کریسمس گذشته خودکشی کرد.

اسپیسی در پایان مصاحبه می‌گوید: «برای اعمالی که مرتکب شده بودم یا سعی داشتم مرتکب شوم چنان مشغول دفاع از خود بودم که وقتی تمامی آن‌ها پایان پذیرفت دیگر نمی‌دانستم از این پس باید چه کنم. نمی‌خواهم در این دوران سخت نمک روی زخم بپاشم، امیدوارم که شما را تشویق کرده باشم تا از این شرایط پیش آمده به شکل مثبت استفاده کنید.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۱۰

برخی الکی خودشون رو جای قانون و قاضی قرار دادند و این مرد رو از سینما بیرون انداختن،ولی دیدیم همه اونایی که جانی دپ رو محکوم کردن الان باید شرمگین باشن. خودتون رو یه بار هم بزارین سمت اونی که همه متهم می دوننش و فک کنین اگه بیگناه باشین چه حسی دارین.حس جالبی نیست نه؟

نمایش اسپویل
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸

حقیقت را نمی دانیم. اما می دانیم که او بازیگر معرکه ای است و امیدواریم دوباره به روی پرده نقره ای برگردد.

نمایش اسپویل
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۳:۴۱

baw vel konin ino ba louis CK.

نمایش اسپویل