news-background
news-background

«کوین اسپیسی» نقش «گور ویدال» رمان‌نویس آمریکایی را بازی ‌می‌کند

«کوین اسپیسی» بازیگر 57 ساله برنده اسکار در فیلم بیوگرافیکال جدیدی به نام «گور» (Gore) برای نتفلیکس، نقش نویسنده و فعال سیاسی آمریکایی «گور ویدال» را ایفا می‌کند.

«مایکل هافمن» کارگردان فیلم «آخرین ایستگاه» این فیلم را که حوادث آن در دهه 80 میلادی روی می‌دهد روی پرده می‌برد. داستان این فیلم که هم اکنون در شهر رم ایتالیا در حال فیلمبرداری است، زندگی نویسنده، نمایشنامه‌نویس، و فعال سیاسی آمریکایی را به تصویر می‌کشد. به نوشته ورایتی فیلمبرداری این پروژه از ماه آینده در ویلای قدیمی ویدال در روستای راوه‌لو ادامه می‌یابد.

ویدال عمارت خود را در سال 1972 خریداری کرد و در سال 1993 برای اقامت دائم به آنجا نقل مکان کرد. او در آنجا پذیرای افراد سرشناس زیادی چون «میک جگر»، «سوزان سراندن»، «هیلاری کلینتون»، و «پل نیومن» نیز بود. ویدال پس از کسب موفقیت با فیلمنامه‌ «بن هور» به رم رفت و در سالیان دراز اقامتش در ایتالیا به رمان‌نویسی پرداخت و با «فدریکو فیلینی» آشنا شد و در دو فیلم او نقش‌های کوتاهی بازی کرد.

تهیه کنندگی این فیلم را «اندی پترسون» (Girl with a Pearl Earring) برعهده گرفته است.

تا کنون از زندگی ویدال که در سال 2002 در کالیفورنیا از دنیا رفت، چندین مستند ساخته شده که شاخص‌ترین آن مستندی به نام «گور ویدال: ایالات متحده فراموشی» اثر کارگردان استرالیایی «نیکلاس راتال» می‌باشد. فیلم «گور» اولین فیلم بلند ساخته شده از زندگی ویدال خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید