news-background
news-background

«کوپر هافمن» فرزند «فیلیپ سیمور هافمن» به فیلم جدید «پل توماس اندرسون» پیوست

«کوپر هافمن» در یک پروژه‌ی بزرگ برای اولین بار بازیگری را تجربه می‌کند. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که فرزند «فیلیپ سیمور هافمن» فقید در فیلم جدید «پل توماس اندرسون» یکی از نقش‌های اصلی را بازی خواهد کرد. هافمن جوان بر اساس این گزارش شخصیت اصلی قصه است و نقش نوجوانی را بازی می‌کند که استعداد بازیگری او به تازگی کشف شده. اندرسون مانند فیلم‌های قبلی، فیلمنامه‌ی این پروژه را هم به نگارش درآورده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

فیلمبرداری این پروژه در مناطق مختلفی از سن فرناندو ولی لس آنجلس در حال انجام است، جایی که فیلم‌های قبلی کارگردان «شب‌های عیاشی» (دانلود فیلم Boogie Nights با لینک مستقیم) و «خباثت ذاتی» (دانلود فیلم Inherent Vice با لینک مستقیم) در آن ضبط شده بودند. تاکنون همکاری «بردلی کوپر» و «بنی سفدی» کارگردان فیلم «جواهر تراش‌نخورده» (دانلود فیلم Uncut Gems با لینک مستقیم) به عنوان بازیگر در این پروژه تأیید شده است.

«آلانا هایم» یکی از اعضای گروه پاپ «هایم» نیز قرار است همبازی هافمن در این فیلم باشد. او در میان خواهرانش جوان‌ترین عضو گروه موسیقی است و این فیلم اولین بازی جدی او و هافمن در سینما خواهد بود.

اندرسون سابقه‌ی کارگردانی چند موزیک ویدیو برای گروه «هایم» از جمله ترانه‌ی «هله‌لویا» که یکی از قطعات آلبوم «زنان در موسیقی بخش ۳» (Women in Music Pt. III) بود و تابستان امسال منتشر شد را کارگردانی کرده است. همکاری اندرسون و این گروه به سال ۲۰۱۷ برمی‌گردد وقتی که فیلمساز یکی دیگر از موزیک ویدیوهای گروه را کارگردانی کرد.

اندرسون و «فیلیپ سیمور هافمن» در پنج پروژه با یکدیگر همکاری کرده بودند: اولین فیلم کارگردان تحت عنوان «برد دشوار» (دانلود فیلم Hard Eight با لینک مستقیم)، «شب‌های عیاشی»، «مگنولیا» (دانلود فیلم Magnolia با لینک مستقیم)، «عشق گیج» (دانلود فیلم Punch-Drunk Love با لینک مستقیم) و «مرشد» (دانلود فیلم The Master با لینک مستقیم) در سال ۲۰۱۲.

پروژه‌ی جدید اندرسون که جزئیات اندکی از آن درز کرده، اوایل تابستان از استودیوی فکوس به ام‌جی‌ام کوچ کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید