news-background
news-background

رهنمودهای «کورگ» به «ددپول» برای ورود به «دنیای سینمایی مارول»؛ ویدیوی تبلیغاتی فیلم Free Guy «رایان رینولدز»

«ددپول» (Deadpool) سرانجام راهش را به «دنیای سینمایی مارول» باز کرد و در یک ویدیوی تبلیغاتی به همراه شخصیت «کورگ» (Korg) ظاهر شد. شخصیت «ددپول» با بازی «رایان رینولدز» پس از ادغام فاکس و دیزنی در یک ویدیوی تبلیغاتی برای فیلم «گای آزاد» (Free Guy) دیگر فیلم رینولدز که توسط فاکس تولید شده ظاهر شده است.

این ویدیو در کانال یوتیوب رسمی رینولدز بارگذاری شده و یک پارودی از ویدیوهای «واکنش» است که در این روزها در شبکه‌های اجتماعی محبوبیت پیدا کرده. در این ویدیوها، تولیدکنندگان «محتوا»، به موزیک ویدیوها، تریلرها، و سایر ویدیوهای جنجالی واکنش نشان می‌دهند.

«ددپول» در اینجا از وقت‌گذراندن با «کورگ» چندان خوشحال به نظر نمی‌رسد و می‌گوید: «ظاهراً بقیه سرشان به دیزنی+ گرم است.» او به تریلر فیلم نیز علاقه زیادی نشان نمی‌دهد. در این ویدیو به صحنه‌هایی از تریلر کات داده می‌شود. او با ارجاع به کشته شدن شخصیت‌های زن «ددپول ۲» می‌گوید امیدوار است که شخصیت «جودی کومر» در «گای آزاد» را «به سردخانه نبرند.»

این ویدیو نمایی از شخصیت شرور «آنتوان» را نیز نشان می‌دهد که به اعتقاد «کورگ» چندان هم ناخوشایند نیست. اما «ددپول» فکر می‌کند که چهره شخصیت «گای» در فیلم «گای آزاد» کاملاً «مشت‌زدنی» است. ویدیو در حالی به پایان می‌رسد که «ددپول» از «کورگ» می‌پرسد چگونه باید به «دنیای سینمایی مارول» وارد شد. پس از گفتگویی دراز، او سرانجام خسته می‌شود و می‌گوید «دنیای تاریک» (Dark World) را ترجیح می‌دهد. در آن فیلم شخصیت «کورگ» برای اولین بار به «دنیای سینمایی مارول» وارد شد بی‌آنکه جمله‌ای بگوید یا هدف حملات «ثور» قرار بگیرد.

«گای آزاد» به کارگردانی «شان لوی» ۱۳ آگست در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید