news-background
news-background

«کوبی اسمالدرز» به سریال Impeachment: American Crime Story پیوست

«کوبی اسمالدرز» در سریال «استیضاح: داستان جنایی آمریکایی» (Impeachment: American Crime Story) جانشین «بتی گیلپین» ستاره سریال «گلو» (GLOW) شده است. او در این فصل نقش «آن کولتر» نویسنده و کارشناس تلویزیونی را بازی خواهد کرد.

فصل سوم «داستان جنایی آمریکایی» از کتاب «یک دسیسه عظیم: داستان واقعی یک رسوایی جنسی که رئیس جمهوری را تا مرز سقوط پیش راند» (A Vast Conspiracy: The Real Story of the Sex Scandal That Nearly Brought Down a President) نوشته‌ «جفری توبین» اقتباس شده است. پیش‌تر گزارش شده بود که «بینی فلدستین» نقش لوینسکی و «کلایو اوون» نقش «بیل کلینتون» را بازی می‌کنند. «آنالی اشفورد» نیز نقش «پائولا جونز»، «ادی فالکو» در نقش «هیلاری کلینتون»، «سالا پولسن» و «آنالی اشفورد» در نقش‌های «لیندا تریپ» و «پائولا جونز» و «بیلی آیکنر» نقش «مت دروج» ژورنالیست را بازی خواهند کرد. «آنتونی گرین» و «کالین هنکس» نیز دیگر بازیگران این فصل بوده‌اند.

اسمالدرز که یکی از بازیگران ثابت «آشنایی با مادر» (How I Met Your Mother) بود و در تمامی نه فصل سریال حضور داشت، با سریال «استامپ‌تاون» (Stumptown) شبکه‌ی ABC به نویسندگی «جیسون ریچمن»، «روبن فلایشر» به تلویزیون بازگشت.

شبکه‌ی FX زمستان سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که سریال «استیضاح: داستان جنایی آمریکایی» را در حین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ روی ایر نخواهد برد. همزمان شدن تاریخ پخش سریالی که استیضاح «بیل کلینتون» را به تصویر می‌کشد با انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ با انتقادات زیادی همراه شده بود.

«استیضاح: داستان جنایی آمریکایی» قرار است سرانجام در تاریخ سه‌شنبه ۷ سپتامبر روی ایر برود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید