news-background
news-background

بازیگر سریال Flash و Vampire Diaries در اعتراضات لس‌آنجلس مورد اصابت گلوله پلاستیکی قرار گرفت؛ حمایت بی‌سابقه Netflix و HBO از معترضین

«کندریک سمپسون» بازیگر سریال‌‌های «خاطرات خون‌آشام» (دانلود سریال Vampire Diaries با لینک مستقیم) و «فلش» (دانلود سریال The Flash با لینک مستقیم) روز شنبه ۳۰ می در جریان اعتراضات مردم لس‌آنجلس به مرگ «جورج فلوید» مورد اصابت گلوله‌ی پلاستیکی نیروهای پلیس قرار گرفت. علاوه بر لس‌آنجلس در دیگر شهرهای آمریکا اعتراضات به خشونت کشیده شده است. سمپسون شنبه شب در صفحه‌ی اینستاگرامش با ارسال یک ویدیوی زنده اصابت گلوله پلاستیکی را تأیید کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سمپسون می‌گوید: «تا همین حالا چهار مرتبه به من تیراندازی کرده‌اند. صدمه دیده‌ام و با باتون مرا زده‌اند. شما نمی‌بینید که پلیس با سفیدپوستانی که با اسلحه وارد ساختمان‌های دولتی می‌شوند برخورد کند. کسی ندید که پلیس به سفیدپوستان حمله کند، با باتون آن‌ها را بزند، و وقتی با اسلحه با ساختمان‌های دولتی رفتند با گلوله‌ی پلاستیکی به ‌آن‌ها حمله کند. ما بدون اسلحه به اینجا آمدیم، با ماسک... اما می‌گویند این ما هستیم که اعتراضات‌مان صلح‌آمیز نیست.»

یکی از کاربران توئیتر ویدیویی از گزارش سی‌ان‌ان منتشر کرده است که سمپسون در پس زمینه دیده می‌شود و پلیس با باتون به او هجوم می‌آورد. این اتفاق در وست هالیوود روی داده است. اعتراضات با کشته شدن «جورج فلوید» ۴۶ ساله توسط پلیس مینیاپلیس به شکلی وحشیانه آغاز شد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

سمپسون اضافه می‌کند: «ما در یک رویداد حضور پیدا کردیم... می‌خواستم اطمینان حاصل کنم که مردم صدمه‌ای نمی‌بینند برای اینکه باید همین کار را کرد، باید مراقب یکدیگر باشیم.»

شبکه‌های استریمینگ نت‌فلیکس، هولو، آمازون و اچ‌بی‌او به همراه استودیوی پارامونت به دنبال قتل «جورج فلوید» از جنبش «جان سیاهان ارزش دارد» حمایت کردند. در این اقدام نادر، کمپانی‌های بزرگ هالیوود با استفاده از صفحات رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی به حمایت از این جنبش پرداخته‌اند. «جیم جیاناپولوس» مدیر عامل پارامونت با ارسال نامه‌ای به کارکنانش می‌گوید: «بی‌عدالتی‌های نژادی مجال نفس کشیدن را از بسیاری از اعضای جامعه‌ی سیاهان ربوده است.»

نت‌فلیکس می‌نویسد: «سکوت در این باره یعنی همدستی در جنایت. جان سیاهان ارزش دارد. ما پلتفرمی در اختیار داریم و وظیفه داریم از اعضا، کارکنان، و هنرمندان سیاه‌پوست خود حمایت کنیم.»

صفحه‌ی رسمی یوتیوب جمعه شب نوشت: «ما علیه تبعیض نژادی و خشونت در کنار هم می‌ایستیم. وقتی اعضای جامعه‌ی ما صدمه ببیند، ما صدمه دیده‌ایم. ما ۱ میلیون دلار به تلاش‌هایی که به اجرای عدالت کمک کند اهدا می‌کنیم.»

سرویس هولو که اخیراً به مالکیت دیزنی درآمده در اینستاگرام می‌نویسد: «ما از جان سیاهان محافظت می‌کنیم. امروز، و هر روز دیگری. دیده‌ خواهید شد. صدای‌تان شنیده خواهد شد. و ما در کنار شما هستیم.»

استودیوی آمازون در اینستاگرام و توئیتر حمایت خود را از اعتراضات اعلام کرد: «ما با هم در کنار جنبش سیاهان – متشکل از هنرمندان، نویسندگان، تهیه‌کنندگان، قصه‌گویان و بینندگان – و سایر متحدین علیه تبعیض نژادی و بی‌عدالتی ایستاده‌ایم.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۲۱

میگم هیچ کس نیست از ترامپ حمایت کنه

نمایش اسپویل