news-background
news-background

«کنت برانا»: نمی‌دانم شخصیت شرور فیلم Tenet هستم یا نه

«کنت برانا» یکی از چندین ستاره‌ی فیلم «عقیده» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) به کارگردانی «کریستفر نولان» است و به نظر می‌رسد که داستان فیمل او را هم مانند هم‌بازیانش سردرگم ساخته. «رابرت پتینسون» پیش‌تر گفته بود که هیچ نمی‌داند چه اتفاقاتی در فیلم روی می‌دهد. برانا نیز می‌گوید مجبور شده فیلمنامه‌ی «عقیده» را بیش از سایر فیلمنامه‌ها بخواند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

او در مصاحبه با مجله‌ی «توتال فیلم‌» می‌گوید:‌ «شوخی نمی‌کنم، من این فیلمنامه را بیشتر از هر فیلمنامه‌ی دیگری در دوران بازیگری‌ام خواندم. مانند این بود که هر روز یک نوع پازل زمان را حل می‌کنم.»

برانا در مورد اینکه آیا او نقش شخصیت شرور قصه را بازی می‌کند یا نه می‌گوید: «با در نظر گرفتن ذات فیلم، و اینکه کریس در اینجا ژانر را دگرگون کرده، بسیاری از افراد ممکن است با شخصیت «جان دیوید واشینگتن» به هر دو شکل ارتباط برقرار کنند... بنابراین ممکن است انتظار داشته باشید که من شخصیت شرور باشم... اما [داستان] دقیقاً طبق انتظارات بیننده پیش نمی‌رود.»

به گفته‌ی برانا، مخاطبین در طول فیلم دائماً در حال گمانه‌زنی درباره‌ی شخصیت‌ها خواهند بود. او می‌گوید: «در طول فیلم‌ و صحنه‌هایش، او مدام تغییر موضع می‌دهد، یا انتظارات ما از آنچه که شخصیت باید باشد پس و پیش می‌برد. بحث‌های من با نولان در مورد شخصیتم ادامه‌دار بود، به این علت که تکامل شخصیت مشخص نشده بود. مجموعه‌ای بود از غافلگیری‌های مدام.»

بازیگر ۵۹ ساله‌ی ایرلندی فیلم «آرتمیس فاول» (دانلود فیلم Artemis Fowl با لینک مستقیم) را برای دیزنی کارگردانی کرده است. این فیلم جمعه‌ی آینده مستقیماً از طریق سرویس دیزنی+ منتشر خواهد شد و در سالن‌های سینما روی پرده نمی‌رود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

استودیوی برادران وارنر قرار است فیلم «عقیده» را ۱۷ ژوئیه (۲۷ تیر ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران کند، اما احتمال تغییر این تاریخ همچنان وجود دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۳۵

به قوله گفتنی عین سگ جو گرفته!

نمایش اسپویل
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۳۳

این نولانم دیگه داره شورشو درمیاره، انگار میخواد یه کاره فوق جاسوسی با نقشه هایه دقیقیو برا عوض کردن وضعیت کلی چند کشور بزرگ انجام بده که با این همه حساسیت مسخره نمیزاره همدستاش (بخونید بازیگرای فیلم!) اونو بفهمن!!!

نمایش اسپویل
۱۳ تیر ۱۳۹۹ ۲۲:۱۸

دوست عزیز اینم روشی برا جذب مخاطب دیگه بالاخره بودجه میلیون این فیلم ها یجوری باید تامین شه یبار اینجوری یبار با مصاحبه های بازیگران قدیمی و حقه پوچ و مضخرف دیگه وهمه اینها فقط فقط برا کسب سوده

نمایش اسپویل