news-background
news-background

شخصیت غافلگیرکننده «کنتسا ولنتینا آلگرا دی فانتین» سریال Falcon And The Winter Soldier قرار بود در فیلم Black Widow ظاهر شود؛ سنت صحنه‌های پس از تیتراژ سرانجام اجرا شد

[حاوی اسپویلر از اپیزود پنجم سریال «فالکن و سرباز زمستان»]

 

«مالکم اسپلمن» سرپرست نویسندگان «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon And The Winter Soldier) اخیراً در پاسخ به این پرسش که آیا سریال جدید مارول ممکن است مسیرهای تازه‌ای در پیش بگیرد و اسپین‌آف‌هایی معرفی می‌کند یا نه گفته بود:‌ «می‌توانم به سه مورد فکر کنم اما اجازه ندارم از آن‌ها حرف بزنم.» با این حال در قسمت پنجم «فالکن و سرباز زمستان» که جمعه گذشته از دیزنی+ روی ایر رفت، دست کم دو مورد از این احتمالات را پاسخ داد.

نویسندگان و کارگردانان سریال پیش‌تر وعده داده بودند که در قسمت پنجم یکی از شخصیت‌های مارول که تاکنون در «دنیای سینمایی مارول» معرفی نشده حضور کوتاه و غافلگیر‌کننده‌ای دارد. این وعده محقق شد و «جولیا لویی درایفس» بازیگری که یازده جایزه‌ی امی را در کارنامه دارد، در نقش «کنتسا ولنتینا آلگرا دی فانتین» ظاهر شد. اما این شخصیت کیست؟

این زن پس از آنکه «جان واکر» با بازی «وایت راسل» تا مرز محاکمه شدن پیش رفت و به دنبال کشتن یک «فلگ اسمشر» در مکان عمومی از مقام «کاپیتان آمریکا» عزل شد، ظهور کرد. واکر دیگر مسئولیتی ندارد اما دی فانتین یا به قول خودش «ول» او را تحسین می‌کند و می‌گوید تنها خطایش کشتن یک شخصیت شرور مقابل همگان بوده. او به واکر می‌گوید حالا نزد «بعضی افراد» احترام و ارزش پیدا کرده و «بهترین تصمیمی» که می‌تواند بگیرد این است که در آینده وقتی با او تماس گرفتند پاسخ بدهد.

این صحنه به روشنی برای چیزی نامعلوم مقدمه‌چینی می‌کند. در کتاب‌های کامیک، کنتسا ولنتینا دی فانتین در مقعطی یکی از اعضای «شیلد» (S.H.I.E.L.D)، دوست دختر سابق «نیک فیوری»، «مادام هایدرا» و یک «مأمور خفته» روسی بوده است. مجله‌ی «ونتی فر» گزارش داده است که این شخصیت قرار بوده اولین بار در فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) ظاهر شود و مارول «برنامه‌های مهمی» برای او دارد.

ارتباط دی فانتین با «بیوه سیاه» ممکن است به این معنا باشد که «یلنا» که «بیوه سیاه» بعدی با بازی «فلورنس پیو» است، یکی از اعضای گروه «انتقام‌جویان تاریک» (Dark Avengers) یا «آذرخش‌ها» (Thunderbolts) بوده و در آینده توضیح داده شود که دی فانتین هم مانند او پیش‌تر «بیوه سیاه» یا یک جاسوس روسی بوده است. بهر حال روشن است که این زن برنامه‌هایی برای «جان واکر» در آینده دارد و گروه «آذرخش‌ها» به نظر بهترین احتمال است. دیزنی+ هنوز به شکل رسمی تولید سریال «آذرخش‌ها» را صادر نکرده، اما شایعه‌ی تولید این پروژه با شخصیت‌های «زیمو» با بازی «دنیل برال»، واکر و یلنا شنیده شده است.

در اپیزود پنجم شخصیت فالکن بال‌های آسیب‌دیده‌ی خودش را به «واکین تورس»، مأمور مخفی سرویس جاسوسی ایالات متحده با بازی «دنی رامیرز» واگذار می‌کند. در کتاب‌های کامیک آمده است که پس از تبدیل شدن فالکن به «کاپیتان آمریکا»، تورس هم به فالکن تبدیل می‌شود. فالکن حتی به تورس می‌‌گوید: «این‌ها متعلق به تو هستند» و راهش را می‌کشد و می‌رود. در آینده احتمال تبدیل شدن تورس به فالکن وجود دارد، اما تولید سریال جداگانه‌ای برای این شخصیت یا حتی «شارون کارتر» بسیار بعید است.

سنت صحنه‌ی پس از تیتراژ «دنیای سینمایی مارول» سرانجام برای اولین بار در قسمت پنجم «فالکن و سرباز زمستان» به اجرا درآمد. این صحنه در اپیزود ماقبل پایانی این سریال بسیار کوتاه بود اما نشان داده شد که واکر در حال ساختن سپر «کاپیتان آمریکا» خودش است.

به دنبال پایان سریال «فالکن و سرباز زمستان» با اپیزود ششم، «لوکی» (Loki) با بازی «تام هیدلستون» و «اوون ویلسون» تازه‌ترین سریال مارول در دیزنی+ خواهد بود که ۱۱ ژوئن روی ایر می‌رود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید