news-background
news-background

کناره‌گیری ناگهانی «روبی رز» از بازی در نقش Batwoman؛ دی‌سی به دنبال جایگزین

«روبی رز» ستاره‌ی سریال «بت‌وومن» (دانلود سریال Batwoman با لینک مستقیم) شبکه‌ی CW پس از یک فصل از پروژه جدا شد. شبکه سفارش ساخت فصل دوم این سریال را صادر کرده و سازندگان در ادامه باید جایگزینی برای نقش اصلی پیدا کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

رز با انتشار بیانیه‌ای در این باره گفته است: «تصمیم بسیار دشواری گرفتم در مورد بازنگشتن به فصل بعدی «بت‌وومن». تصمیمی نبود که بی‌علت بگیرم چرا که برای بازیگران، عوامل و تمام کسانی که در ساخت سریال در لس‌انجلس و ونکوور مشارکت کردند احترام زیادی قائلم.»

نه رز و نه تهیه‌کنندگان «بت‌وومن» علت کناره‌گیری رز از سریال را فاش نکرده‌اند اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که این تصمیم به مصدومیت شدید بدلکار سریال در فصل اول ارتباطی ندارد. گفته می‌شود که جدایی با توافق دو طرف صورت گرفته است. فصل اول این سریال قرار بود در قالب ۲۲ اپیزود ساخته شود اما با پاندمی ویروس کرونا اپیزودهای آن به ۲۰ رسید و به این ترتیب اپیزود پایانی فصل یکشنبه گذشته روی ایر رفت. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

بازی در سریال‌های درام شبکه‌های ماهواره‌ای آمریکا چالش‌های خاصی را به دنبال دارد و بازیگران باید ساعت‌های زیادی در تولید مشارکت کنند. گفته می‌شود که رز از این شرایط راضی نبوده و در نهایت تصمیم به جدایی گرفته است.

رز که یک دی‌جی نیز هست تابستان سال ۲۰۱۸ برای بازی در نقش «بت‌وومن» انتخاب شد و در سریالی به نویسندگی «کارولاین درایز» براساس شخصیت‌های دی‌سی جلوی دوربین رفت. او می‌گوید: «از «گرگ برلانتی»، «سارا اشنایدر» و «کارولاین درایز» نه تنها به خاطر دادن این فرصت، بلکه وارد کردن من به دنیای دی‌سی که به زیبایی خلق شده قدردانی می‌کنم. از «پیتر راث» تشکر می‌کنم و «مارک پدوویتز» و اعضای برادران وارنر و شبکه‌ی CW که همواره به من باور داشتند و برای این سریال بسیار تلاش کردند. از تمام کسانی که موجب موفقیت فصل اول سریال شدند تشکر می‌کنم.»

رز پیش از «بت‌وومن» سابقه‌ی بازی در سریال «نارنجی مد جدید است» (دانلود سریال Orange Is the New Black با لینک مستقیم) را داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۰۰

چرا واقعا کنسل نمیکنن :|

نمایش اسپویل
۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۲۵

دقیقا

نمایش اسپویل
۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱

فمینیسم

نمایش اسپویل