news-background
news-background

کمیل نانجیانی: در فیلم The Eternals یک صحنه رقص بالیوودی وجود دارد

دسامبر سال ۲۰۱۹ در نمایشگاه کامیک-کان سائوپائولوی برزیل نماهایی از فیلم «جاودانان» (دانلود فیلم The Eternals با لینک مستقیم) برای حاضرین پخش شد. در آن زمان گزارش شد که «کمیل نانجیانی» یکی از ستارگان فیلم با لباسی رنگارنگ در صحنه‌ای که به نظر از فیلم‌های بالیوودی الهام گرفته شده می‌رقصد. نانجیانی به تازگی در مصاحبه با پادکست «نیو هالیوود» به شرح این صحنه و شخصیت «کینگو» پرداخته است.

نانجیانی در ابتدا در مورد این فیلم به کارگردانی «کلوئی زائو» که داستانی در مورد بیگانگان فضایی نامیرا که ۷ هزار سال است مخفیانه روی زمین زندگی می‌کنند می‌گوید: «بخش‌های بسیاری از داستان در زمان حال روی می‌دهد. من نقش شخصیتی را بازی می‌کنم که فکر می‌کند نباید جلب توجه کند. بنابراین هویت مخفی او یک ستاره‌ی فیلم‌های بالیوودی است. من نباید توجهات را به خود جلب کنم اما به بزرگترین ستاره‌ی فیلم‌های بالیوود تبدیل می‌شوم.»

توضیح بیشتری برای فاش شدن لحن طنز فیلم در فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» لازم نیست. نانجیانی در ادامه از اهمیت فیلمبرداری صحنه‌ی رقص با دست کم ۵۰ بازیگر آسیایی تبار می‌گوید: «با خود گفتم به یکباره تعداد بازیگران آسیایی تبار [در فیلم‌های مارول] از صفر به شمار کثیری در یک صحنه رسید!» او توضیح می‌دهد که برای بازی در فیلم به تمرینات فیزیکی شدیدی نیاز داشته است: «برای اینکه آماده‌ی بازی در این نقش شوم چندین ماه به کلاس رقص بالیوودی رفتم. در واقع یک نوع ورزش است... ۵۲ رقصنده وجود دارد و ۵۱ تن آن‌ها حرفه‌ای‌اند!»

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

با این توضیحات دگرگونی اندام او در تصاویری که چندی پیش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت منطقی به نظر می‌رسد. در مجموع به نظر می‌رسد که زائو محدودیت‌های زبان بصری دنیای سینمایی مارول را گسترش داده باشد. اما یکی از کاربران «ردیت» با شنیدن پادکست و کنار هم قرار دادن اطلاعات درز شده از فیلم و تصاویر پشت صحنه، کشف کرده است که شخصیت «کیت هرینگتن» در فیلم یک باستان شناس است که به وجود «جاودانان» روی زمین پی‌ می‌برد. او می‌گوید شخصیت «سرسی» با بازی «جما چان» نیز برای پاک کردن حافظه‌ی او فرستاده می‌شود اما در عوض عاشق شخصیت «دین ویتمن» با بازی هرینگتن می‌شود. علاوه بر این فاش شده است که شخصیت «ریچارد مدن» قدرتمندترین «جاودانان» و برادر بزرگ‌تر سرسی است. در کتاب‌های مصور ویتمن یک فیزیکدان است که بعدها به «شوالیه‌ی سیاه» تبدیل می‌شود.

دیگر بازیگران فیلم شامل «انجلینا جولی»، «کیت هرینگتن»، «ریچارد مدن»، «سلما هایک»، «برایان تایری هنری»، «جا چان» و بسیاری دیگر می‌شود. مرحله‌ی تدوین «جاودانان» به تازگی آغاز شده است.

«جاودانان» با شکوه بالیوودی‌اش ۶ نوامبر آینده (۱۵ آبان ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۹:۰۱

فعلا برن تو جهنم برقصن بالیوودی ها با این مسلمون کشی های هند

نمایش اسپویل
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۸:۳۶

جالب بنظر میرسه ...

نمایش اسپویل