news-background
news-background

«کمیل نانجیانی»: «ریکی جرویز» عقاید توهین‌آمیز را عادی‌سازی می‌کند

«کمیل نانجیانی» سبک کمدی «ریکی جرویز» را زیر سؤال برده و می‌گوید این کمدین «عقاید توهین‌آمیز را عادی‌سازی می‌کند.»

«کمیل نانجیانی» به تازگی به همراه «ریکی جرویز»، «رمی یوسف»، «کنان تامپسون» و «دن لیوای» در میزگرد «هالیوود ریپورتر» حضور پیدا کرده‌اند. در این جلسه، جرویز ستاره‌ی سریال «آخرت» (دانلود سریال After Life با لینک مستقیم) از تفاوت‌های شخصیت خود در پشت صحنه و روی صحنه می‌گوید. تماشای انلاین فیلم خارجی.

جرویز فاش می‌کند:‌ «چیزی که مرا به ‌شدت آزار می‌دهد این است که مردم فکر می‌کنند یک شوخی مثل پنجره‌ای به روح واقعی کمدین است. اما واقعاً اینگونه نیست. بخش زیادی از کمدی من را مسائلی تشکیل می‌دهد که از گفتن‌شان منظوری ندارم. مسائل غلط را مطرح می‌کنم زیرا می‌دانم که مخاطب درستش را می‌داند و به همین علت می‌خندد... اگر باعث شود که شوخی مضحک‌تر شود، حاضر عقاید چپ، راست را بی‌طرف داشته باشم.»

نانجیانی در واکنش به این اظهارات از جرویز می‌پرسد چه احساسی دارد وقتی مردم استند-آپ او را نگاه می‌کنند و فکر می‌کنند حرف‌هایی که روی صحنه می‌زند عقاید واقعی او هستند. جرویز آن را «قمار شغلی» توصیف می‌کند و می‌گوید: «حقیقت این است که اگر برای ۱۵ هزار نفر اجرا کنم، متجاوزین جنسی، پدوفیل‌ها و قاتلینی در جمع وجود خواهند داشت... اینکه بعضی ظاهر یک شوخی طعنه‌آمیز یا انتقادی را می‌بینند... خوب، بله، افرادی هم وجود دارند که حاضرند به خودشان مایع سفیدکننده تزریق کنند. در دنیا افراد نادانی وجود دارد.»

با این حال، نانجیانی ستاره‌ی فیلم «بیمار بزرگ» (دانلود فیلم The Big Sick با لینک مستقیم) جرویز را به چالش می‌کشد و می‌گوید: «اما اگر یک شوخی مطرح کنید که به آن اعتقاد نداشته باشید، می‌خواهید بگویید که بی‌اهمیت شمردن این افراد کار درستی است، من فکر می‌کنم این شوخی‌ها عقایدی که ممکن است در جامعه توهین‌آمیز دانسته شود را عادی‌سازی می‌کند.»

در بخش دیگری از مصاحبه، جرویز به کمدین‌های جوان پیشنهاد می‌کند که وقتی در «اجرای زنده‌ شنبه‌ شب» (SNL) فعالیت می‌کنند «سعی کنند اخراج شوند.» نانجیانی به شوخی پاسخ می‌دهد: «ریکی، این یک توصیه‌ی وحشتناک است. اگر «ریکی جرویز» باشید می‌توانید، اما اگر کار اول‌شان را به دست آورده باشند، و بخواهند به توصیه‌ی شما عمل کنند و سعی کنند اخراج شوند می‌دانید چه اتفاقی می‌افتد؟» تامپسون بازیگر «اجرای زنده شنبه شب» پاسخ می‌دهد: «از آن پروژه‌ی لعنتی اخراج می‌شوند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید