news-background
news-background

کمپانی «برادران وارنر» برای فیلم «جوکر» به دنبال همکاری با «لئوناردو دیکپریو» است

همان طور که مطلع هستید، استودیوی «برادران وارنر» در حال انجام مراحل مقدماتی ساخت فیلمی با محوریت شخصیت «جوکر» می باشد. این شخصیت که همواره یکی از محبوب ترین کارکتر های دنیای داستان های مصور به شمار رفته توسط بازیگران بسیاری تست شده است و شاخص ترین این بازیگران «هیث لجر» و «جک نیکلسون» در نسخه های متفاوتی از فیلم های بتمن بوده اند. تازه ترین جوکر سینما نیز سال گذشته در فیلم «جوخه ی انتحار» با نقش آفرینی «جرد لتو» رونمایی شد که باب میل خیلی ها نبود و بسیاری معتقد بودند آن چه «لتو» به تصویر کشیده هنوز برای رسیدن به سطح استاندارد های جوکر «هیث لجر» باید تلاش کند. فیلم جوکر که اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست توسط «مارتین اسکورسیزی» تهیه کنندگی می شود و کارگردانی آن را نیز «تاد فیلیپس» برعهده دارد.

شاخص ترین فیلم دوران کارگردانی این شخص ساخت فیلم «Hangover» بوده است. آن چه از خط داستانی این فیلم در اختیار است نشان می دهد که با عنوانی درام و جنایی رو به رو خواهیم بود و در نتیجه منتظر فیلمی با اکشن خالص نباشید چرا که  در تیم سازنده ی فیلم نامی چون «اسکورسیزی» به چشم می خورد و در کارنامه ی بلند بالای فیلم های این شخص اثری را پیدا نمی کنیم که به داستان بها نداده باشد، در نتیجه اگر او تهیه کنندگی این فیلم را پذیرفته بدون شک تاثیر خود را بر بخش کارگردانی فیلم نیز خواهد گذاشت. این فیلم طبق تازه ترین خبر ها از دوران کودکی جوکر کار خود را آغاز می کند و تا زمانی که وی تبدیل به یک انسان جنایتکار می شود را به تصویر می کشد.

همان طور که گفته شد، «جرد لتو» در فیلم «جوخه ی انتحار» به ایفای نقش شخصیت جوکر پرداخت و طبق قرار قبلی این شخص با استودیوی سازنده در آینده نیز شاهد هنرنمایی این بازیگر در نسخه ی دوم فیلم نام برده خواهیم بود. او همچنین قرار شده تا در فیلمی که محوریت اصلی اش دو شخصیت «جوکر و هارلی کوئین» هستند به ایفای نقش جوکر بپردازد، با این حال استودیوی برادران وارنر دوست ندارد که در فیلم آینده اش یعنی اثری اورجینال از «جوکر» بار دیگر به سراغ جرد لتو برود. این کمپانی سودای بزرگ تری در سر می پروراند.

طبق آخرین اخبار به دست آمده از پایگاه خبری «هالیوود ریپورتر» استودیوی برادران وارنر لیستی از بازیگرانی که دوست دارد نقش شخصیت جوکر را بازی کنند در اختیار دارد و در این فهرست نام «لئوناردو دیکپریو» را در صدر می بینیم. اسکورسیزی و دیکپریو تاکنون پنج فیلم با هم ساخته اند و ارتباط بسیار دوستانه و نزدیکی بین شان برقرار است و می توان انتظار داشت که اگر اسکورسیزی پیشنهاد همکاری مجدد به وی را بدهد، در آینده ی نزدیک «دیکپریو» نیز به جمع بازیگرانی که به شخصیت «جوکر» تجسم بخشیده اند می پیوندد. در ادامه ی اخبار منتشر شده در این خصوص ذکر شده که هنوز قرار داد بین «اسکورسیزی و برادران وارنر» مهر تائید نخورده است و طرفین هنوز به توافق نهایی نرسیده اند و در نتیجه احتمال این که دیکپریو در این فیلم حضور داشته باشد نیز کم است.

این اخبار چه بازخوردی برای «جرد لتو» می تواند داشته باشد؟ آیا او ملاک های لازم برای ایفای نقش شخصیت جوکر در فیلم آینده ی کمپانی وارنر را ندارد؟ آیا می توان پنداشت که علی رغم بازی قابل قبول این بازیگر دیگر این کمپانی به او نیازی ندارد و وی مهره ای سوخته است؟ خبر ها حاکی از آن است که جرد لتو از طریق مدیر برنامه های خود شکایت نامه هایی را علیه برادران وارنر تنظیم کرده است و دوست ندارد زمانی که خود مشغول به نقش آفرینی جوکر است، شخص دیگری به ایفای این نقش بپردازد. آن چه بدیهیست این است که تمام این بحث و جدل ها حکایت از نابسامانی برنامه های استودیوی جاه طلبی چون برادران وارنر دارد. این استودیو که مسئول ساخت بسیاری از فیلم های دنیای خیالی «DC» است هر روز خبر جدیدی پیرامون فیلم ها و پروژه های آینده ی خود منتشر می کند. با این حال باید منتظر ماند و دید که آینده چه چیزی برای این شرکت به ارمغان می آورد، اما تا آن زمان نظرتان را به اتفاق جالب دیگری که صبح امروز رخ داده جلب می کنیم.

هنرمند مشهور دنیای مجازی که با نام کاربری «Boss Logic» شناخته می شود طرحی جدید از شخصیت «جوکر» منتشر کرده است. او در این طرح خود نشان می دهد که اگر «دیکپریو» نقش جوکر را بازی کند چه شکل و شمایلی خواهد داشت. طرحی که بنظر وحشتناک می آید و می توان امیدوار بود که دیکپریو با دیدن این تصویر به بازی در این نقش فکر کند. نظر شما چیست؟ آیا دیکپریو گزینه ی مناسبی برای شخصیت «جوکر» است؟

در صورت انتشار اخبار بیشتر پیرامون این فیلم شما عزیزان را با رسانه ی 30نما همراه خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید