news-background
news-background

کلینت ایستوود و ساخت فیلمی درباره ربودن جسیکا بوکانان

 

کلینت ایستوود برای کارگردانی فیلمی زندگینامه ای درباره آدم ربایی جسیکا بوکانان انتخاب شده است.

اکتبر سال ۲۰۱۱ وقتی جسیکا بوکانان به عنوان یک امدادگر در سومالی مشغول خدمت بود، به همراه یکی از همکارانش توسط نیروهای جنگ طلب ربوده و به مدت ۹۳ روز به قصد گرفتن خون بها گروگان نگه داشته شد؛ تا اینکه یک تیم نجات وارد عمل شده و با کشتن همه گروگان گیرها، این دو را آزاد کردند.

حال کمپانی برادران وارنر که کپی رایت کتاب "احتمالات غیرممکن" شامل خاطرات واقعی جسیکا بوکانان را خریده، قصد دارد از کلینت ایستوود که تاکنون تجربیات موفقی در ساخت آثار سینمایی براساس شخصیت های حقیقی داشته، برای کارگردانی این فیلم استفاده کند. فیلم "تک تیرانداز امریکایی" ایستوود درباره «کریس کایل»، خطرناک ترین مرد تاریخ ارتش امریکا، در سال ۲۰۱۴ با فروش ۵۴۷ میلیون دلاری، موفق ترین فیلم سال در عرصه بین المللی لقب گرفت.

"سالی"، فیلم جدید ایستوود درباره خلبان چلسی سالی که توانست هواپیما را در آب فرود بیاورد و جان مسافران را نجات دهد هم در شب افتتاحیه ۳۵ میلیون دلار فروخت و تاکنون فروش خوب ۱۶۷ میلیون دلاری را تجربه کرده است. هر دو فیلم نقدهای مثبت زیادی دریافت کرده اند.

از دیگر آثار موفق ایستوود می توان به "گرن تورینو"، "شکست ناپذیر"، "دمدمی" و "دختر میلیون دلاری" اشاره کرد که این آخری دو جایزه اسکار هم نصیب ایستوود کرد.

پروژه بعدی ایستوود، تهیه "یک ستاره متولد می شود"، پروژه مشترک بردلی کوپر و لیدی گاگا خواهد بود. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید