news-background
news-background

«کلوئی گریس مورتز» در اولین فیلم نویسنده The Batman بازی می‌کند

«متسن تاملین» در چند سال گذشته در فیلم اکشن «پروژه قدرت» (دانلود فیلم Project Power با لینک مستقیم) نت‌فلیکس و «بتمن» (دانلود فیلم The Batman 2021 با لینک مستقیم) به کارگردانی «مت ریوز» سابقه‌ی نویسندگی داشته. هواداران با انتشار تریلر «بتمن» از نتیجه‌ی کار ریوز و تاملین رضایت داشتند و بیش از پیش مشتاق دیدن فیلم شدند. تاملین حالا به نظر می‌رسد که آماده است تا اولین فیلم بلند خود تحت عنوان «مادر/اندروید» (Mother/Android) را کارگردانی کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که تاملین فیلم «مادر/اندروید» برای استودیوی میرامکس نوشته، کارگردانی و تهیه‌ می‌کند و «کلوئی گریس مورتز» را برای بازی در نقش اول آن انتخاب کرده. مورتز نقش زن بارداری را بازی می‌کند که به همراه دوست پسرش در تلاش است از کشوری خارج شود که با هوش مصنوعی وارد جنگ شده. «مت ریوز» کارگردان «بتمن» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم تاملین خواهد بود.

تاملین در مورد این پروژه می‌گوید: ««مادر/اندروید» یک داستان عمیقاً شخصی است که الهام‌گرفته‌شده از فداکاری‌هایی است که برای به دنیا آوردن من صورت گرفته. بسیار خوشحالم که با میرامکس و دوستم «مت ریوز» همکاری می‌کنم تا داستانی که قدرت بشریت در تلخ‌ترین روزگار را نشان می‌دهد بازگو کنم.»

مورتز که بیشتر با فیلم «خفن» (دانلود فیلم Kick-Ass با لینک مستقیم) و بازسازی «کری» (دانلود فیلم Carrie با لینک مستقیم) شناخته می‌شود، اخیراً در بازسازی «سوسپیریا» (دانلود فیلم Suspiria با لینک مستقیم) و «آموزش نادرست کامرون پست» (دانلود فیلم The Miseducation of Cameron Post با لینک مستقیم) و «گرتا» (دانلود فیلم Greta با لینک مستقیم) ظاهر شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید