news-background
news-background

«کلوئی ژائو» و فیلمبردار Mandalorian و Dune در حال کار بر روی یک پروژه محرمانه‌اند

یک پست اینستاگرام تأیید می‌کند که «کلوئی ژائو» در یک پروژه محرمانه در حال کار با «گرگ فریزر» فیلمبردار است. روی این استوری اینستاگرام عبارت «لذت در لس‌آنجلس» نوشته شده و بر روی کلاکت نام ژائو به عنوان کارگردان و فریزر به عنوان فیلمبردار ذکر شده است.

جزئیات بیشتری در مورد این پروژه گزارش نشده اما این احتمال وجود دارد که ژائو یکی از اپیزودهای فصل سوم «مندلوری» (The Mandalorian) را برای دیزنی و لوکاس‌فیلم در حال کارگردانی باشد. فریزر علاوه بر این سریال، سابقه فیلمبرداری فیلم‌های «بتمن» (The Batman) به کارگردانی «مت ریوز» و بازی «رابرت پتینسون» و «تل‌ماسه» (Dune 2021) به کارگردانی «دنی ویلنوو» را دارد. دیزنی و ژائو در «جاودانان» (Eternals) با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

ژائو آوریل گذشته به اولین زن آسیایی تبار و دومین زنی تبدیل شد که اسکار بهترین کارگردانی را با «سرزمین خانه‌به‌دوشان» (Nomadland) به خانه می‌برد. او در آن مراسم دو جایزه اسکار را دریافت کرد. فیلم او نیز سه جایزه از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر زن برای «فرانسیس مک‌دورمند» را کسب کرد.

«کوین فایگی» مدیر استودیوهای مارول به «ورایتی» گفته بود چگونه ژائو رویکرد مارول به پروژه‌ها را تغییر داده است: «خوب، با یک شوخی توضیح می‌دهم و می‌دانم که شما این بخش آن را می‌دانید: او ابتدا قرار بود «جاودانان» را تمام کند و پس از آن «سرزمین خانه‌به‌دوشان» را بسازد. اما به دلیل تعطیلی‌های ناشی از ویروس کرونا، او تصمیم گرفت که لپ‌تاپش را بردارد و این فیلم کوچک را تمام کند! بنابراین بله، شوخی من این است: اجازه دهید فیلمساز اول پروژه مورد علاقه‌اش را تمام کند وقتی که پروژه عظیم ابرقهرمانی شما متوقف شده، و بعد ناگهان می‌بینید که او می‌رود و در مراسم اسکار تاریخ‌سازی می‌کند. بزنیم به تخته.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید