news-background
news-background

واکنش کلانتر سانتافه به مصاحبه الک بالدوین: «اسلحه‌ها خودشان شلیک نمی‌کنند»؛ انتقاد بازیگر کهنه‌کار هالیوود از بالدوین: «ما را احمق فرض کرده‌اید؟»

اولین مصاحبه تلویزیونی «الک بالدوین» پس از تراژدی فیلم «راست» (Rust) که به کشته شدن «هالینا هاچینز» فیلمبردار پروژه انجامید، با واکنش‌هایی همراه بوده است. بالدوین در حین فیلمبرداری این فیلم وسترن اسلحه‌ای به سمت فیلمبردار گرفت و پس از تیراندازی او را به قتل رساند.

بالدوین در مصاحبه با «ای‌بی‌سی نیوز» می‌گوید او ماشه آن اسلحه را نکشیده است: «ماشه کشیده نشد. من ماشه را نکشیدم... هرگز حاضر نیستم اسلحه‌ای به سمت کسی بگیرم و ماشه را بکشم، هرگز.»

کلانتر سانتافه یکی از افرادی است که به این اظهارات واکنش نشان داده و به «فاکس نیوز» می‌گوید: «اسلحه‌ها خودشان شلیک نمی‌شوند. بنابراین [بالدوین] هر کاری که برای تیراندازی لازم بوده انجام داده و اسلحه در دست او بوده.»

یک کارشناس ناشناس نیز در مصاحبه با «بازفید» می‌گوید: «احتمال تیراندازی بدون کشیدن ماشه وجود دارد. اگر چخماق عقب کشیده شده باشد و آماده شلیک باشد، تنها یک تماس کوچک یا کشیدن ماشه لازم است تا اسلحه تیراندازی کند.»

بالدوین به دنبال پخش مصاحبه در شبکه‌های اجتماعی از همسرش «هیلاریا بالدوین» قدردانی کرد و نوشت: «صرف نظر از هر اتفاقی که برای من پیش آید. صرف نظر از هر رنجی که ببرم. چه ببرم چه ببازم، هرچه. هرچه. هیچ‌کس نمی‌تواند عشق و سروری که به من بخشیدی را بگیرد. دوران سختی است. دنیا از فرط نفرت در حال خفه شدن است. اما تو دلیل زنده بودنم بودی. زندگی‌ام در کنار خانواده تنها چیزی است که برایم اهمیت دارم. همین و بس. این را به تو مدیونم.»

بعضی از سلبریتی‌ها از جمله «لزلی جوردن» بازیگر، «آن ولش» نویسنده، «آماندا کلوتس» مجری تلویزیونی، و «ماریلو هنر» بازیگر از بالدوین و اظهاراتش حمایت کرده‌اند، اما گروهی دیگر به انتقاد از ستاره سابق سریال «۳۰ راک» (30 Rock) پرداخته‌اند.

یکی از کاربران توییتر می‌نویسد: «وکلای الک بالدوین چگونه به او اجازه داده‌اند در این مصاحبه حاضر شود؟ این مصاحبه چیزی جز نمایشی ریاکارانه نیست. باید به قربانی توجه کنیم نه او.» کاربر دیگری می‌گوید: «اگر الک بازیگر خوبی نبود، همه حرف‌هایش را باور می‌کردم.»

«جان اشنایدر» بازیگر سریال «دوک‌های هازارد» (The Dukes of Hazzard) یکی از منتقدین بالدوین است که با انتشار ویدیویی ۱۸ دقیقه‌ای در یوتیوب به این مصاحبه واکنش نشان داده است. اشنایدر ادعا می‌کند که مصاحبه طراحی شده «تا باعث شود همه ما برای الک بالدوین متأسف شویم» و چشمان اشکبار بازیگر در حین مصاحبه «مهمل» بوده است.

اشنایدر اضافه می‌کند که مصاحبه قرار بوده بیننده را به این باور برساند که «اسلحه خودش شلیک» شده است. او می‌گوید «دستگاه پروپاگاندا» مسئول ایجاد این تصور است که بالدوین «یک قربانی» است: «سه هفته قبل، می‌گفتند اسلحه مخصوص فیلمبرداری بوده. چهار هفته قبل، هیچ‌کس نمی‌دانست این اسلحه واقعی چگونه سر از محل فیلمبرداری درآورده. امروز، می‌گوید ماشه را نکشیده.» اشنایدر می‌پرسد: «ما را احمق فرض کرده‌اید؟»

اشنایدر در بخش دیگری از ویدیو «جورج استفانوپولوس» مجری «ای‌بی‌سی نیوز» را «کودک تبلیغاتی پروپاگاندای چپ» می‌خواند.

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۶:۴۸

تمایلات اینایی که بهش پریدن هم بنویسید همه چی روشن میشه

نمایش اسپویل