news-background
news-background

«کری مالیگان» در SNL علت جدایی «رگی ژان پیج» از Bridgerton و کارگردانی درام‌های تاریخی هم‌جنس‌گرایانه توسط فیلمسازان مرد را توضیح داد

شنبه شب گذشته «کری مالیگان» ستاره‌ی فیلم «زن جوان آینده‌دار» (Promising Young Woman) برای اولین بار مجری «اجرای زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) بود. او در مونولوگ خود از این گفت که بیرون آمدن از خانه چقدر خوشایند است.

مالیگان به شوخی می‌گوید: «خدای من. بودن در اینجا چقدر عالی است. به من گفته‌اند اولین فرد انگلیسی هستم که این برنامه را اجرا می‌کنم و در حالی که با صدای بلند این را می‌گویم به این فکر می‌کنم که نمی‌تواند حقیقت داشته باشد.» هفته‌ی گذشته «دنیل کالویا» بریتانیایی اجرای این برنامه را بر عهده داشت.

مالیگان می‌گوید یک سال گذشته را در مناطق ییلاقی انگلستان در کنار همسرش «مارکوس مامفورد» خواننده‌ی گروه «مامفورد اند سانز» گذرانده و دو فرزند خردسالش گذرانده: «بنابراین بودن در جایی که مغازه‌هایش باز است بسیار هیجان‌انگیز است. هرگز فکر نمی‌کردم که چنین حرفی بزنم، اما ورود به لباس‌فروشی‌های بانانا ریپابلیک یک تجربه‌ی جادویی بود.»

مالیگان شرح می‌دهد که چگونه از «انرژی دراماتیک» خود برای خواباندن بچه‌هایش استفاده کرده: «داستان‌ها بسیار طولانی‌تر می‌شدند، اژدهایانی که طلاق گرفته بودند و تک‌شاخ‌هایی که مخفیانه قرص می‌خوردند. بچه‌ها می‌گفتند: «مادر، خواهش می‌کنم. ساعت دو صبح شده. بگذار بخوابیم.» بنابراین بودن در اینجا و تخلیه‌ی آن انرژی بسیار هیجان‌انگیز است.»

گروه «مامفورد اند سانز» مهمان موزیکال سه اپیزود از SNL در گذشته بوده است. مامفورد،  در اپیزود شنبه شب ناگهان از میان حضار بیرون آمد و به همسرش «کری مالیگان» روی صحنه پیوست. مالیگان می‌پرسد: «چه سوپرایزی، خوشحالم که می‌بینمت. بچه‌ها کجا هستند؟» مامفورد جواب می‌دهد: «به سانز سپردمشان. این برنامه را با دنیا عوض نمی‌کنم.»

مامفورد سپس گیتار آکوستیک خود را بیرون می‌آورد و یکی از ترانه‌های محبوبش را می‌زند. از بخت بد مامفورد اما مهمان موزیکال اپیزود شنبه شب «کید کادی» بود که برای اولین بار در این شو ظاهر می‌شد.

مالیگان در بخش دیگری از SNL توضیح داد که چرا «رگی ژان پیج» در فصل دوم سریال «بریجرتون» (Bridgerton) بازی نمی‌کند. این جدایی هنوز برای مخاطبین سریال غیرقابل‌درک است، اما مالیگان به نظر حقیقت را کشف کرده.

مالیگان در اسکچ مسابقه‌ی تلویزیونی SNL به «کریس رد»، «ایدی براینت» و «کنان تامپسون» پیوست و بازی «مشکل این تصویر چیست» را انجام داد. در این بازی شرکت‌کنندگان باید اشکالی که در تصاویر به نمایش درآمده وجود دارند را پیدا کنند.

در دور پایانی این مسابقه، تصویر زنی به نمایش درآمد که در حال آرایش مو بود. مالیگان می‌گوید تصویر زن با آنچه در آینه بازتاب پیدا کرده یکسان نیست. اما اشکال دیگری نیز در تصویر وجود داشت – آرایش‌گر به ستاره‌ی سابق سریال «بریجرتون» شبیه بود. مالیگان می‌گوید: «تصویر آینه مطابقت ندارد و اینکه رگی‌ ژان حالا پس از جدایی از «بریجرتون» به آرایشگری روی آورده.

«اجرای زنده شنبه شب» در بخشی دیگر فیلم‌هایی چون «آمونایت» (Ammonite)، «پرتره زنی در آتش» (Portrait of A Lady on Fire) و «دنیایی که می‌آید» (The World to Come) را هدف گرفت که همگی درام‌هایی تاریخی و هم‌جنس‌گرایانه‌اند. در این اسکچ، مالیگان و «هایدی گاردنر» نقش یک زوج عاشق را بازی کردند.

هرچند فیلم‌های یادشده با تحسین منتقدین همراه شده‌اند، اما این انتقاد به آن‌ها وارد می‌شد که چرا این داستان‌های رمانتیک هم‌جنس‌گرایانه همگی در دوران گذشته روایت شده‌اند و داستانشان در زمان حاضر نمی‌گذرد. مالیگان در این بخش نقش زنی بیمار را بازی می‌کند که خود را در مجاورت یک زن دیگر می‌یابد.

در اپیزود شنبه شب SNL کنایه‌ای هم به کارگردانی فیلم‌های درام تاریخی هم‌جنس‌گرایانه توسط توسط فیلمسازان مرد زده شده. «آمونایت» ساخته‌ی «فرانسیس لی» است و «سوگلی» (The Favourite) اثر تحسین‌شده‌ی «یورگوس لانتیموس» یونانی.

راوی این بخش به شوخی می‌گوید: «صحنه‌های جنسی این فیلم چنان زننده است که با خود فکر می‌کنید: «بله درست است، این فیلم را یک مرد کارگردانی کرده.»»

نسخه‌ی کامل این قسمت از SNL به‌زودی به ۳۰نما اضافه خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید