news-background
news-background

پروژه بعدی «کری فوکوناگا» کارگردان No Time To Die: کارگردانی سریال جنگی Masters Of The Air اپل تی‌وی‌+

«کری فوکوناگا» در اولین پروژه‌ی تلویزیونی خود پس از «کارآگاه واقعی» (True Detective) و «روانی» (Maniac)، سه اپیزود ابتدایی سریال «اربابان آسمان» (دانلود سریال Masters of the Air با لینک مستقیم) را برای اپل تی‌وی+ کارگردانی می‌کند. این مینی‌سریال به تهیه‌کنندگی «استیون اسپیلبرگ» و «تام هنکس» داستانی در سال‌های جنگ جهانی دوم روایت می‌کند. این اولین پروژه‌ای است که فوکوناگا پس از «وقتی برای مردن نیست» (دانلود فیلم No Time to Die با لینک مستقیم) کارگردانی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اکتبر سال گذشته این سریال از اپل تی‌وی+ سفارش ساخت ۱۰ اپیزود را دریافت کرد. فوکوناکا یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه خواهد بود. به نظر می‌رسد که اپل به امضای قرارداد طولانی با کارگردان «کارآگاه واقعی» نزدیک‌تر می‌شود. این کمپانی تاکنون با فیلمسازانی چون «مارتین اسکورسیزی»، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «ادریس البا»، و «ریدلی اسکات» قراردادهایی منعقد کرده است.

«اربابان آسمان» دنباله‌ای برای مینی‌سریال برنده‌ی امی «جوخه برادران» (دانلود سریال Band of Brothers با لینک مستقیم) و «پاسیفیک» (دانلود سریال The Pacific با لینک مستقیم) شبکه‌ی HBO خواهد بود. هر دوی این سریال‌ها برنده‌ی امی بهترین مینی‌سریال شده‌اند. «جوخه برادران» ۲۰ نامزدی و هفت جایزه‌ی امی و «پاسیفیک» ۲۴ نامزدی و هشت جایزه‌ی امی را کسب کرده است. «اربابان آسمان»‌ در شبکه‌ی HBO توسعه پیدا کرد اما در نهایت به اپل فروخته شد.

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند تولید ۱۰ اپیزود این سریال نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت و فیلمبرداری آن از ماه مارس آینده در لندن آغاز می‌شود.

فوکوناگا برای کارگردانی «کارآگاه واقعی» برنده‌ی امی بهترین کارگردانی یک مینی‌سریال شد. فیلم «وقتی برای مردن نیست» فوکوناگا با بازی «دنیل کرگ» در نقش «مأمور ۰۰۷» برای آخرین بار به تازگی به سال ۲۰۲۱ موکول شده است. او چندین گزینه برای کارگردانی پیش رو داشت اما در نهایت سریال «اربابان آسمان» را انتخاب کرد. نویسندگی این سریال به «جان اورلاف» و «گراهام یوست» سپرده شده که «جوخه برادران» را به نگارش درآورده بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید