news-background
news-background

«کریس پرت» در نقش Super Mario صداپیشگی می‌کند؛ «آنیا تیلور-جوی» و «جک بلک» دیگر صداپیشگان فیلم

«کریس پرت» به عنوان صداپیشه نقش «سوپر ماریو» در فیلم «برادران سوپر ماریو» (Super Mario Bros) ایلومینیشن و نینتندو انتخاب شد. ستاره «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) که سابقه صداپیشگی در «فیلم لگو» (The Lego Movie) را دارد، در این انیمیشن بلند با نینتندو و یونیورسال پیکچرز همکاری خواهد کرد.

پرت با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود می‌گوید: «یک رخت‌شوی‌خانه در نزدیکی منزل ما هست که با سکه فعالیت می‌کند و بازی اصلی «برادران سوپر ماریو» را دارد. عاشق بازی شدم.» او اضافه می‌کند: «سکه ربع دلاری که از حوض آرزوها دزدیم تا بازی کنم باعث شد که در نقش ماریو صداپیشگی کنم، اما واضح است که آرزوی یک نفر دیگر را سرقت کرده‌ام. بنابراین منتظرم که دومینوی کارما روی من خراب شود. ولی بهرحال فعلاً من ماریو هستم.»

دیگر صداپیشگان فیلم «آنیا تیلور-جوی» در نقش «پرنسس پیچ»، «چارلی دی» در نقش لوییجی برادر ماریو، «جک بلک» در نقش شخصیت شرور بوزر، «کیگان مایکل-کی» در نقش تود، «سث روگن» در نقش «دانکی کونگ»، «فرد آرمیسن» در نقش «کرنکی کونگ»، «کوین مایکل ریچاردسون» در نقش «کامک»، و «سباستین مانیسکالکو» در نقش اسپایک خواهند بود.

«چارلز مارتینت» که در بازی‌های ویدیویی «سوپر ماریو» از اوایل دهه ۱۹۹۰ صداپیشگی کرده، نقش کوتاه و «غافلگیرکننده‌ای» در این فیلم خواهد داشت. یونیورسال اعلام کرده است که این فیلم را ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲ اکران می‌کند. «آرون هورواث» و «مایکل یلانیچ» کارگردانان فیلم و «متیو فوگل» که سابقه نویسندگی برای «مینیون‌ها: ظهور گرو» (Minions: The Rise of Gru) را دارد، نویسنده فیلمنامه خواهد بود.

«برادران سوپر ماریو» ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید