news-background
news-background

«کریس همسورث» پایان فیلمبرداری Thor: Love And Thunder را تأیید کرد

فیلمبرداری «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love And Thunder) مارول و دیزنی رسماً به پایان رسید. «کریس همسورث» بازیگر نقش «ثور» در صفحه اینستاگرامش تصویری با «تایکا وایتیتی» کارگردان فیلم به اشتراک گذاشته و پایان فیلمبرداری پروژه را به تأیید رسانده است. این فیلم قرار است ۶ می سال ۲۰۲۲ اکران شود.

همسورث در اینستاگرمش می‌نویسد: ««ثور: عشق و تندر» به پایان رسید، در ضمن روز ملی خودنمایی نکردن است بنابراین فکر کردم این تصویر فوق‌العاده بی‌تشویش مناسب باشد. فیلم دیوانه‌وار و به شکل عجیبی لذت‌بخش است و ممکن است لحظاتی هم پراحساس شود. پر از عشق است و تندر! از تمامی عوامل و بازیگرانی که یک تجربه شگفت‌انگیز دیگر را رقم زدند قدردانی می‌کنم. آماده باشید و شما را در سینما می‌بینم!»

وایتیتی به همراه «جنیفر کیتین رابینسون» نویسنده چهارمین قسمت چندگانه «ثور» نیز بوده است. «کارن گیلان»، «تسا تامپسون»، «مت دیمون»، «ناتالی پورتمن»، «راسل کرو»، «ملیسا مک‌کارتی»، «سم نیل»، «شان گان»، «جیمی الکساندر» و «کریستین بیل» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

سه قسمت قبلی فیلم ۱.۹۴ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است. «ثور: رگنراک» (Ragnarok) به کارگردانی وایتیتی پرفروش‌ترین قسمت فیلم با فروش جهانی ۸۵۳.۹ میلیون دلاری است.

این هفته گزارش شده است که مدیران این استودیو از درز تصاویر «تایکا وایتیتی» کارگردان، «ریتا اورا» خواننده و «تسا تامپسون» بازیگر رضایت ندارند. هفته گذشته تصاویری از این سه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد که آن‌ها را روی بالکن منزل وایتیتی در سیدنی و در حال تجربه لحظاتی صمیمانه نشان می‌داد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۵۹

بی صبرانه منظریم......((((((((((((((((((((((((

نمایش اسپویل