news-background
news-background

کریس همزوورث (chris hemsworth) شاید بزودی در فیلمی دیگر ایفای نقش کند

در طول سال گذشته کریس باید اثبات میکرد که او خیلی بیشتر از یک ابر قهرمان با یک پتک است . اما او هنوز به این اندازه مشغله ندارد ، بخاطر اینکه بازیگری استرالیایی در حال صحبت در مورد نقش الن کویترمن (allan quatermain) که سونی به تازگی ساخت آن را شروع کرده می باشد .

با اینکه فیلم های زیادی هست که الن را به منزله شخصیت اصلی فیلم در نظر دارند ، جدیدترین فیلم ، فیلم لیگ مردان فوق العاده  (the league of extraordinary gentlemen) اشاره کرد . فیلمی فاجعه بار که شون کانری(sean connery) را مجبور به بازنشستگی کرد . اینطور که پیداست استودیوی سازنده به دنبال ساخت فیلم با بازیگری خوشنام است . شاید به همین دلیل است که کریس برای این نقش انتخاب شده است ، ولی در کل این به نویسنده در حال پیشرفت بارنت برتلر(Barnett brettler) کمک میکند در نوشتن متن نمایشنامه که چشم هالیود را هدف قرار داده .

تردیدی نیست که الن الهام بخش اصلی فیلم ایدینا (Indiana Jones) بود ، و نقش های باارزشی را در سال های 1985 و 2004 نیز ایفا کرده ولی گرچه نسخه ی همزوورث جدید باید جوانتر باشد ، سونی میتواند به بازیگری با این سن در ارتباط برقرار کردن با مخاطبین مدرن اعتماد کند؟

به نظر می اید که مخاطبین به این گونه دسته های قدیمی و بازیگران دیگر علاقه مند نیستند . حالا باید دید که جزر و مد دوران باستان  اماده ی تغییر برای بهبود با فرانک اشتاین و در قلب دریا هست ، هردوی این فیلم ها مربوط به دهه ی 1800 میشوند. (جدیدترین فیلم‌های روز دنیا را با کلیک بر روی دانلود فیلم با لینک مستقیم مشاهده کنید)

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید