news-background
news-background

کریس ایوانس از Top Gear خداحافظی میکند

کریس ایوانس مجری جدید برنامه تخت گاز ،درحالی تصمیم به ترک این برنامه کرده است که تنها 6 قسمت از آنرا اجرا کرده.او که بهمراه مت له بلانک (بازیگر نقش جویی در سریال فرندز) و 4 مجری دیگر بجای 3 مجری خاطره انگیز جیمز می، جرمی کلارکسن و ریچارد هموند آمده بودند زیاد مورد استقبال بینندگان و همچنین تهیه کنندگان قرار نگرفته و در نتیجه تصمیم به کناره گیری کرده است. وی در صفحه تویتر خود درباره این تصمیم اینگونه میگوید:

" تصمیم گرفتم از برنامه تاپ گیر کنار بروم. من تمام تلاش خود را کردم اما گاهی هرچقدر هم تلاش کنی کافی نیست. تیم فعلی، تیمی عالی است و من آرزوی بهترین هارا برایشان دارم."

top-gear-evans_3545123b

ایوانس زمانی به این برنامه ملحق شد که جرمی کلارکسن با تهیه کننده این مجموعه دچار درگیری و در نتیجه اخراج شد.درباره این درگیری گفته شده که موضوع  بر سر  مسئله نبود غذای گرم برای گروه بوده است و این موجب درگیری فیزیکی کلارکسن با اوشن تایمون و منجر به اخراج او شده.در حال حاضر او به همراه دو همکارش یعنی ریچارد هموند و جیمز می،در حال تولید برنامه گرند تور(The Grand Tour) برای آمازون هستند که قرار است در پاییز پخش شود. این خبر درحالی است که نسخه آمریکایی این مجموعه نیز دیگر ادامه نخواهد داشت. مجری این برنامه در فیسبوک خود ذکر کرده است که ساخت برنامه اش لغو شده وهمچنین گفته لغو آن به شبکه پخش کننده برمیگردد. پس با این حال دیگر قرار نیست این برنامه را در شبکه History ببینیم. اما ممکن است که شبکه ای دیگر این مجموعه را بخرد و در اینده دنباله ای برای ان شاهد باشیم. تهیه کنندگان این مجموعه با توجه یه نارضایتی زیاد بینندگان بر این بودند که نقش ایوانس را کمتر کنند، اما برخلاف انچه تصور میکردند ایوانس خود از این کار استعفا داد. حال به گزارش رادیو تایمز شبکه بی بی سی قصد ندارد کسی را جایگزین وی نماید. پس با این حال برنامه تخت گاز از این پس با اجرای مت له بلانک، جیسون داو، استیگ، سابین اشمیتز، ادی جوردن، کریس هریس و روری رید به نمایش درخواهد امد. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید