news-background
news-background

«کریس اوانز»: ترامپ دو بار درخواست ملاقات مرا رد کرد

«کریس اوانز» در مصاحبه با «جیمی کیمل» فاش کرد که «دونالد ترامپ» دو بار درخواست ملاقات با او را رد کرده است. ستاره‌ی «کاپیتان آمریکا» (دانلود فیلم Captain America با لینک مستقیم) در برنامه‌ی «جیمی کیمل زنده!» (دانلود سریال Jimmy Kimmel Live! با لینک مستقیم) حاضر شده بود تا از پلتفرم «نقطه‌ی شروع» (A Starting Point) خود بگوید که به رأی‌دهندگان کمک می‌کند مسائل سیاسی را بهتر درک کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این پلتفرم‌های سلبریتی‌ها و سیاستمداران پیام‌هایی ضبط شده ارسال می‌کنند. اوانز در پاسخ به این پرسش که آیا از رئیس جمهور ترامپ درخواست کرده یا نه می‌گوید: «باید می‌کردم. بهتر بود به گونه‌ای دیگر می‌گفتم. درخواست کردم و او جواب منفی داد. دو بار جواب منفی داد، بنابراین با خود گفتم: «من وظیفه‌ام را انجام دادم.»»

این اولین بار نیست که اوانز مردم را به شرکت در انتخابات تشویق می‌کند. او به همراه دیگر ستارگان مارول در یک رویداد مجازی جمع‌آوری کمک مالی برای کمپین «جو بایدن» و «کاملا هریس» نیز مشارکت کرده بود.

برای هواداران مارول شاید بیشتر این مسئله اهمیت داشته باشد که آیا اوانز بار دیگر سپر «کاپیتان آمریکا» را به دست می‌گیرد و برای بازی در نقش «استیو راجرز» بازمی‌گردد یا نه. او در مصاحبه با شبکه‌ی ان‌بی‌سی در رابطه با زندگی خارج از «دنیای سینمایی مارول» گفته بود: «زندگی نسبتاً راحتی در این دنیا دارم. هالیوود می‌تواند ترسناک باشد زیرا مردم از شما انتظاراتی دارند.»

اوانز در مورد فعالیت‌های سیاسی خود به «پیپل» گفته بود: «مسئله این نیست که من مشخصاً به سیاست گرایش دارم. مهم این است که وقتی به پیرامون نگاه می‌کنی؛ تلاش می‌کنی بفهمی به چه کسانی می‌توانی کمک کنی. به عنوان بازیگر کارهای زیادی می‌توان کرد. می‌توانستم یک برند مشروب راه‌اندازی کنم – کسی را از این کار دلسرد نمی‌کنم، عاشق مشروب هستم – اما من در نقش شخصیت خاصی بازی کردم و آن نقش اتفاقاً با آن بخش از طبیعت من که درگیر مسائل سیاسی است و به وضعیت مردمش اهمیت می‌دهد همخوانی دارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید