news-background
news-background

انتقاد «کریس اوانز» از اظهار نظر «دونالد ترامپ» در مورد یک مسابقه بوکس در سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر

اوانز می‌گوید: «صادقانه بگویید، افرادی که از او حمایت می‌کنند چگونه، چگونه این رفتار را توجیه می‌کنند؟»

 

«کریس اوانز» بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» در «دنیای سینمایی مارول» از اظهار نظر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین ایالات متحده در مورد یک مسابقه بوکس در سالگرد حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به‌شدت انتقاد کرد. ترامپ در بیستمین سالگرد این حملات به جای همدردی و ادای احترام به قربانیان مانند بسیاری از سلبریتی‌ها و سیاستمداران، در مورد مسابقه بوکس «دیوید هی» و «اواندر هولی‌فیلد» اظهار نظر کرد.

اوانز می‌نویسد: «در بیستمین سالگرد یکی از تلخ‌ترین روزهای تاریخ آمریکا، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا... میزبان یک مسابقه بوکس پی‌پی‌‌وی در فلوریدا خواهد بود. صادقانه بگویید، افرادی که از او حمایت می‌کنند چگونه، چگونه این رفتار را توجیه می‌کنند؟»

اوانز یکی از منتقدین ترامپ در طول چهار سال ریاست جمهوری او بود و وقتی ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کرد رئیس جمهور سابق را به «مدفوع بازگشته به توالت» تشبیه کرد.

ماه گذشته گزارش شد که اوانز مؤسس سازمان رسانه‌ای «نقطه شروع» (A Starting Point) با همکاری فیلمساز و بازیگر «مارک کسن» و «جو کیانی» سرمایه‌گذار، خاور میانه از جمله ایران و حضور آمریکا در این منطقه را در قالب یک سریال شش اپیزودی با میزبانی «ویل هرد» مأمور سابق سیا و عضو کنگره آمریکا بررسی می‌کند.

اوانز به تازگی بازی در فیلم اکشن و جاسوسی «مرد خاکستری» (The Gray Man) با بازی اوانز، «رایان گاسلینگ»، «آنا د آرماس»، «رگی-ژان پیج»، «باب تورنتون» و «آلفری وودارد» و کارگردانی «برادران روسو» را به پایان رسانده و به زودی در «بالا را نگاه نکنید» (Don't Look Up) «آدام‌ مک‌کی» دیده خواهد شد.

مک‌کی در مورد بازی «کریس اوانز» در «بالا را نگاه نکنید» می‌گوید: «کریس اوانز نقش کوچکی در فیلم دارد. بسیار مضحک است. فاش نمی‌کنم که چه نقشی را بازی می‌کند اما در فیلم ظاهر خواهد شد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ۰۱:۱۱

هم راست گرا هم چپ گرا چه ایرانیش چه آمریکایی و هم متعصبین ترامپ یه مشت احمق هستن

نمایش اسپویل
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ۲۲:۴۹

و جالبتر اینکه هروقت یکی از این سلبریدی ها یک فیلم جدید در راه دارند شروع می کنند به بدگویی از پرزیدنت ترامپ تا اسمشون بر سر زبان ها بیوفته. با این کارها ترامپ را نمی کوبید، بلکه بیشتر محبوبش می کنید.

نمایش اسپویل
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۷:۰۷

آخه جوجه دوهزاری تو اصلا کی باشی که در مورد پرزیدنت ترامپ زر زر کنی

نمایش اسپویل