news-background
news-background

«کریستن ریتر» در مینی‌سریال Love and Death به «الیزابت اولسن» پیوست

«کریستن ریتر» در مینی‌سریال «عشق و مرگ» (Love and Death) اچ‌بی‌او مکس مقابل «الیزابت اولسن»، «جسی پلمانز»، «پاتریک فیوجیت» و «لیلی ریب» نقش‌آفرینی می‌کند. داستان واقعی سریال در مورد قتل «بتی گور» در سال ۱۹۸۰ توسط «کندی مونتگمری» است. دیگر بازیگران سریال «کیر گیلکریست»، «الیزابت مارول» و «تام پلفری» خواهند بود.

کلی نویسنده سریال و «لسلی لینکا گلتر» (Homeland) کارگردان «عشق و مرگ» خواهد بود. فیلمنامه این مجموعه از کتاب «شواهد عشق: داستان واقعی شور و مرگ در حواشی شهر» (Evidence of Love: A True Story of Passion and Death in the Suburbs) اقتباس خواهد شد. داستان در مورد دو زوج کلیسارو در یک شهر کوچک است که از زندگی خود لذت می‌برند تا اینکه ناگهان زنی دست به تبر می‌شود. این زوج‌ها کندی با بازی اولسن و «پت مونتگمری» با بازی فیوجیت و بتی با بازی ریب و آلن گور با بازی پلمانز خواهند بود.

ریتز ۳۹ ساله قرار است به زودی چهار قسمت اول سریال فراطبیعی «دختری در جنگل» (The Girl in the Woods) را برای پیکاک کارگردانی کند و در فیلم خانوادگی «کتاب‌های شبانه» (Nightbooks) نت‌فلیکس مقابل دوربین برود. ستاره سریال «جسیکا جونز» (Jessica Jones) آخرین بار در سال ۲۰۱۷ با «مدافعان» (The Defenders) در یک سریال تلویزیونی دیده شده بود. او در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ در ۹ قسمت از سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) بازی کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید