news-background
news-background

کروناویروس: فیلمبرداری سریال‌های The Morning Show و Carnival Row و تاک-شوهای شبانه آمریکا متوقف شد

«اورلاندو بلوم» شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی فاش کرد که فیلمبرداری فصل دوم سریال «خیابان کارناوال» (دانلود سریال Carnival Row با لینک مستقیم) در پراگ به دنبال شیوع کرونا متوقف شده است. بلوم در صفحه‌ی اینستاگرامش با ارسال ویدیویی در کنار دیگر عوامل سریال گفت: «همچنانکه به خانه می‌رویم تا قرنطینه شویم، باید با سریال وداع کنیم.»

او توضیح می‌دهد: «ما به آمریکا بازمی‌گردیم، دست کم من به آمریکا بازمی‌گردم تا پیش از قرنطینه‌ی کشور در خانه باشم.» رئیس جمهور آمریکا «دونالد ترامپ» روز چهارشنبه اعلام کرد که سفر به بیشتر کشورهای اروپایی را به دلیل شیوع کرونا ممنوع می‌کند.

بلوم در پایان می‌گوید: «همه‌ی شما را دوست داریم، مراقب خودتان باشید. خودتان را قرنطینه کنید. قضیه‌ی کرونا دیوانه‌وار شده اما کار درست را برای خود و خانواده‌تا انجام دهید و مراقب خودتان باشید. تا چند هفته‌ی آینده، بر این موجود شرور غلبه می‌کنیم.»

بلوم در کنار «کارا دلوین» در سریالی که داستانی فانتزی روایت می‌کند به ایفای نقش می‌پردازد. در دنیای ویکتوریایی سریال موجودات افسانه‌ای در کنار انسان‌ها زندگی می‌کنند. بلوم نقش یک کارآگاه را بازی می‌کند و دلوین نقش یک موجود خیالی پناه‌جو. بلوم و دلوین تهیه‌کنندگان سریال نیز بوده‌اند.

به دنبال گسترش کروناویروس، اپل تی‌وی+ هم اعلام کرد که فیلمبرداری «برنامه‌ی صبحگاهی» (دانلود سریال The Morning Show با لینک مستقیم) را به مدت دو هفته متوقف می‌کند. این تصمیم توسط استودیوی «میدیا رز» اتخاذ شده است. در این سریال «جنیفر انیستون» و «ریز ویترسپون» نقش‌آفرینی می‌کنند.

سریال «آناتومی گری» (دانلود سریال Grey’s Anatomy با لینک مستقیم) درام پرچمدار شبکه‌ی ABC هم دست کم به مدت دو هفته فیلمبرداری خود را به حالت تعلیق درمی‌آورد. عوامل سریال تاکنون ۲۱ اپیزود از ۲۵ اپیزود فصل شانزدهم را به پایان رسانده بودند. «کریستا ورناف» شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال و همکارانش با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند که این تصمیم برای حفظ سلامت و امنیت عوامل و بازیگران اتخاذ شده است.»

تاک-شوهای شبانه‌ی آمریکا هم از گزند کروناویروس در امان نماندند. شب گذشته ابتدا فیلمبرداری شوهای «جیمی فالن» (The Tonight Show Starring Jimmy Fallon)، «سث مایرز»، (Late Night with Seth Meyers) و «وندی ویلیامز» (The Wendy Williams Show) به دلیل نگرانی از شیوع کرونا متوقف شد. هر سه برنامه اعلام کرده بودند اپیزودهای جدیدشان را بدون حضور تماشاگر زنده در استودیو ضبط خواهند کرد.

شوی «جیمی فالن» پنجشنبه شب بدون حضور بیننده در استودیو ضبط شد اما «سث مایرز» اپیزود جدیدی ضبط نکرد و قرار است یکی از قسمت‌های قبلی روی ایر برود. از امروز جمعه ۱۳ مارس، فیلمبرداری این دو تاک-شو به مدت ۱۰ روز متوقف خواهد شد.

«استیون کولبر» هم در ادامه به سه تاک-شوی یاد شده پیوست و اعلام کرد که فیلمبرداری برنامه‌ی شبانه‌اش (Late Show with Stephen Colbert) را متوقف می‌کند. شبکه‌ی CBS با انتشار بیانیه‌ای گفت: «شوی «استیون کولبر» تولید سه اپیزود جدید برای هفته‌‌ی آینده را متوقف خواهد کرد. ما وضعیت را به صورت دقیق زیر نظر داریم و دوشنبه ۳۰ مارس بازخواهیم گشت.»

افزون بر این، استودیوی ان‌بی‌سی‌یونیورسال هم تولید ۳۵ سریال خود از جمله درام‌های «شیکاگو» و شوی «کلی کلارکسون» را متوقف کرده است. این فهرست شامل تمامی درام‌های «دیک وولف» از جمله «آتش‌نشانان شیکاگو» (Chicago Fire)، «شیکاگو پی‌.دی» (Chicago P.D)، «پزشکان شیکاگو» (Chicago Med) و «نظم و قانون: اس‌وی‌یو» (Law & Order: SVU) برای شبکه‌ی NBC و سریال «اف‌بی‌آی» (FBI) برای شبکه‌ی CBS و نیز «نیو آمستردام» (New Amsterdam) شبکه‌ی NBC می‌شود. سریال جدید «شوی کلی کلارکسون» (The Kelly Clarkson Show) نیز دیگر عنوان تلویزیونی استودیو است که تولید آن متوقف می‌شود.

روز پنجشنبه گزارش شد که تولید اپیزودهای جدید سریال‌های «عروسک روسی» (Russian Doll) نت‌فلیکس با بازی «ناتاشا لیون»، «ریوردیل» (Riverdale) شبکه‌ی CW و فصل دوم سریال آنتولوژی «آمریکای کوچک» (Little America) برای اپل متوقف خواهد شد. سریال‌های «شیکاگو» در شیکاگو فیلمبرداری می‌شدند که اولین مورد ابتلا به کرونا در آمریکا در آن به تأیید رسیده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۰:۱۹

الان خداوکیلی چیکار کنیم تو خونه فوتبالا که کنسل شد اینم از سریال و فیلما که همش خبرش میاد

نمایش اسپویل