news-background
news-background

کروناویروس: فیلمبرداری سریال‌های Peaky Blinders و Lord of the Rings لغو شد

استودیوهای آمازون روز دوشنبه تأیید کرد که تولید تمامی سریال‌های اریجینالش را متوقف می‌کند. «ارباب حلقه‌ها» (دانلود سریال Lord of the Rings با لینک مستقیم) از جمله این سریال‌هاست که فیلمبرداری آن در نیوزلند متوقف شده است. این سریال از رمان‌های «جی.‌آر.‌آر. تالکین» اقتباس می‌شود و دست کم برای دو هفته صحنه‌ای را ضبط نخواهد کرد. طبق قوانین این کشور، افرادی که از خارج از مرزها می‌آیند باید به مدت ۱۴ روز خودشان را قرنطینه کنند. همین مسئله موجب شده تا محدودیت‌هایی برای فیلمبرداری ایجاد شود.

در نامه‌ی تهیه‌کنندگان آمده است که زمان شروع دوباره‌ی فیلمبرداری مشخص نیست: «یو‌ای‌پی [پروژه‌ی بدون عنوان آمازون] فیلمبرداری به مدت دو هفته از دوشنبه ۱۶ مارس متوقف می‌کند. این تصمیم در منطقه‌ای اتخاذ می‌شود که محدودیت‌هایی برای مسافرت ایجاد کرده تا کووید-۱۹ را مدیریت کند.»

گاردین نیز اعلام کرد که سریال‌های «پیکی بلایندرز» (دانلود سریال Peaky Blinders با لینک مستقیم) و «خط مأموریت» (Line of Duty) شبکه‌ی BBC هم به تازگی تولید اپیزودهای جدیدشان را متوقف کرده‌اند. هر دو سریال در فصل ششم خود به سر می‌برند. سخنگوی شبکه زمان دقیق این وقفه را اعلام نکرده است.

فیلمبرداری سریال‌های «آخرین مرد» (Last Man Standing) با بازی «تیم آلن» و «ارویل» (The Orville) شبکه‌ی فاکس هم شب گذشته به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا متوقف شد. تنها دو روز از فیلمبرداری اپیزود پایانی فصل جدید «آخرین مرد» باقی مانده است. سریال‌های استودیوی دیزنی تله‌ویژن از جمله این دو سریال تا سه هفته جلوی دوربین نخواهند رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۴۴

noooooooo

نمایش اسپویل