news-background
news-background

کروناویروس: فیلمبرداری سریال‌های Loki و WandaVision دیزنی+ و فصل پایانی Empire متوقف شد

استودیوی مارول «لوکی» (دانلود سریال Loki با لینک مستقیم) و «وانداویژن» (دانلود سریال WandaVision با لینک مستقیم) را هم به فهرست فیلم‌ها و سریال‌هایی که تولید‌شان به علت جلوگیری از شیوع کرونا متوقف شده است اضافه کرد. استودیو پیش‌تر فیلمبرداری سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) و «شانگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) را به تعویق انداخته بود. سریال‌هایی که در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار داشتند به پیشرفت خود ادامه می‌دهند. روز جمعه دیزنی تولید فیلم‌های لایو-اکشن «آخرین دوئل» (The Last Duel)، «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid)، «خیابان کابوس» (Nightmare Alley)، «تنها در خانه» (Home Alone) و «پیتر پن و وندی» (Peter Pan & Wendy) را لغو کرده بود.

محدودیت‌های صورت گرفته برای سفر به کشورهای اروپایی از آمریکا موجب شد فیلمبرداری سریال‌های مارول متوقف شوند. در سریال «لوکی» قرار است «تام هیدلستون» بار دیگر نقش خود در «دنیای سینمایی مارول» را تکرار کند. «اوون ویلسون»، «گوگو ام‌باتا-را» و «سوفیا دی مارتینو» دیگر بازیگران این سریال خواهند بود. در «وانداویژن» هم «پل بتنی» و «الیزابت اولسن» نقش‌های «ویژن» و «واندا ماکسیموف» را تکرار می‌کنند. داستان این فیلم در دهه‌ی ۱۹۵۰ روی می‌دهد.

روز شنبه گزارش شد که تولید سریال‌های بیشتری در استودیوی دیزنی تله‌ویژن متوقف می‌شوند. فصل پایان سریال «امپراطوری» (دانلود سریال Empire با لینک مستقیم)، «پوز» (Pose) شبکه‌ی FX، «ملکه‌ی جنوب» (Queen of the South) شبکه‌ی USAو «زن‌ خانه‌دار آمریکایی» (American Housewife) از جمله این سریال‌ها بودند. پیش‌تر سریال‌های «آناتومی گری» (Grey’s Anatomy) شبکه‌ی ABC و «نابغه: آریتا» (Genius: Aretha) شبکه‌ی نشنال جئوگرافیک متوقف شده بودند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فیلمبرداری فصل‌های جدید سریال‌های «خانواده‌ی مدرن» (Modern Family) و «۹-۱-۱» (9-1-1) پیش از شیوع کرونا به پایان رسیده بود. سریال‌های شبکه‌ی کابلی با محدودیت کمتری نسبت به سریال‌های شبکه‌های ماهواره‌ای آمریکا مواجه‌اند چرا که اپیزودهای جدید آن‌ها معمولاً همزمان با پخش فصل فیلمبرداری می‌شود.

استودیو‌های سی‌بی‌اس نیز شنبه شب اعلام کرد که تولید تاک-شوی «جیمز کوردن» (The Late Late Show With James Corden) را در لس‌آنجلس متوقف می‌کند. این شو به همراه دیگر تاک-شوهایی آخر شب سعی کردند بدون حضور بیننده اپیزودهای جدیدشان را ضبط کنند، اما در نهایت تصمیم گرفتند که سلامت عوامل برنامه‌ها را هم تأمین کنند. «استیون کولبر»، «جیمی کیمل»، «جیمی فالن»، «ترور نوآح»، «سث مایرز»، «سامانتا بی»، «جان الیور» و «بیل مار» همگی تاک-شوهای خود را متوقف کرده‌اند. «بیل مار» جمعه شب در ابتدای برنامه‌اش که بدون حضور بیننده‌ در استودیو پخش می‌شد اعلام کرد که چند هفته زودتر از موعد پخش این فصل را متوقف می‌کند.

شبکه‌ی استارز هم اعلام کرده است که تولید اسپین‌آف‌های سریال «قدرت» (دانلود سریال Power با لینک مستقیم) را در نیویورک دست کم به مدت یک هفته متوقف می‌کند. چهار سریال اسپین‌آف برای «قدرت» در حال توسعه است که دو مورد آن هنوز فاصله‌ی زیادی تا فیلمبرداری دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید