news-background
news-background

کروناویروس: فیلبرداری ویژه‌برنامه Friends با تأخیر مواجه شد

عوامل سریال «دوستان» (دانلود سریال Friends با لینک مستقیم) نزدیک به ۱۶ سال برای دیدار مجدد در تلویزیون انتظار کشیدند اما به نظر می‌رسد که این انتظار کمی طولانی‌تر خواهد بود. فیلمبرداری پروژه‌ی بدون عنوان و بدون فیلمنامه‌ی «دوستان» برای شبکه‌ی HBO Max به دنبال شیوع ویروس کرونا تا ماه می تأخیر خورد.

به گفته‌ی منابع نزدیک به پروژه، در صورتی که فیلمبرداری در تاریخ جدید تعیین شده انجام شود، ویژه‌برنامه همچنان همزمان با راه‌اندازی شبکه‌ی HBO Max که آن هم قرار است در ماه می آغاز به کار کند پخش می‌شود. تاریخ دقیق راه‌اندازی شبکه هنوز اعلام نشده.

با توجه به بحران جهانی سلامت که طی تنها چند روز هالیوود را به گل نشاند، هنوز سرنوشت پروژه‌های تلویزیونی تا ماه می مشخص نیست، چرا که وضعیت هر روز در حال تغییر است. در حال حاضر در آمریکا محدودیت‌هایی برای فیلمبرداری به وجود آمده تا از شیوع ویروس جلوگیری شود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«دوستان» با بازی «جنیفر انیستون»، «کورتنی کاکس»، «لیزا کودرو»، «مت لبلانک»، «متیو پری»، و «دیوید شویمر» همگی قرار است برای فیلمبرداری ویژه‌برنامه به کارگردانی «بن وینستون» در استودیوی برادران وارنر حاضر شوند. آن‌ها به همراه «مارتا کافمن»، «دیوید کرین» و «کوین برایت» تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه نیز خواهند بود.

این ویژه‌برنامه به ۲۳۶ اپیزود سریال «دوستان» اضافه می‌شود و در اختیار مشترکین HBO Max قرار می‌گیرد. وارنرمیدیا با قراردادی ۴۲۵ میلیون دلاری امتیاز پخش سریال را که تا چند ماه قبل همچنان یکی از پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس بود. خریداری کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۰۶

تف تو این زندگی.

نمایش اسپویل
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۵۸

ای بابا اینم شانسه ماداریم؟؟

نمایش اسپویل