news-background
news-background

کروناویروس: دیزنی تولید تمامی فیلم‌های لایو-اکشن جدیدش از جمله Little Mermaid و Shang-Chi را متوقف کرد

واحد اول تولید فیلم ابرقهرمانی جدید مارول تحت عنوان «شانگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه» (دانلود فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings با لینک مستقیم) فیلمبرداری پروژه را به حالت تعلیق درآورده، زیرا «دستین دنیل کرتون» به دستور پزشک خودش را قرنطینه کرده است. واحد دوم تولید «شانگ-چی» به فیلمبرداری ادامه خواهند داد. این فیلم از ماه فوریه در استرالیا فیلمبرداری می‌شود. کرتون علائم ابتلا به کروناویروس را نداشته اما از آنجا که یک فرزند تازه متولد شده دارد تصمیم گرفت تست کرونا دهد و جوانب احتیاط را رعایت کند.

«سیمو لو»، «آکوافینا»، و «تونی لئونگ» از جمله ستارگان «شانگ-چی» خواهند بود. «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول تهیه‌کننده‌ی این فیلم است که باید ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰) اکران شود. در استرالیا تا روز پنجشنبه ۱۵۶ مورد ابتلا به کروناویروس به تأیید رسیده است.

دیزنی دقایقی پیش تأیید کرد که تولید تمامی فیلم‌های لایو-اکشن خود از جمله «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid)، «تنها در خانه» (Home Alone)، «آخرین دوئل» (The Last Duel)، «خیابان کابوس» (Nightmare Alley) و «پیتر پن و وندی» (Peter Pan & Wendy) و «شرانک» (Shrunk) را متوقف کرد. هیچ‌یک از اعضای تولید این پروژه‌ها به کروناویروس مبتلا نشده‌اند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» بازسازی انیمیشنی به همین نام است که در سال ۱۹۸۹ ساخته شد و قرار بود از هفته‌ی آینده جلوی دوربین برود. «هالی بیلی»، «آکوافینا»، «خاویر باردم»، «ملیسا مک‌کارتی»، «جیکوب ترمبلی»، و «دیوید دیگز» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

«آخرین دوئل» به کارگردانی «ریدلی اسکات» نیز در ایرلند متوقف شده است. اسکات به اتاق تدوین خواهد رفت تا از بیش از ۴ و نیم ساعت فیلم ضبط شده را به اثری بیش از یک ساعته تبدیل کند. این فیلم قرار است کریسمس آینده اکران شود. در این فیلم «مت دیمون»، «جودی کومر»، «آدام درایور» و «بن افلک» نقش‌آفرینی کرده‌اند. داستان فیلم از رمانی نوشته‌ی «اریک جگر» اقتباس شده و افلک و دیمون و «نیکل هالوفسنر» در نگارش آن دخیل بوده‌اند. این پروژه در فرانسه فیلمبرداری شده و بخش‌های دیگری از آن قرار بود در ایرلند ضبط شود.

«خیابان کابوس» تازه‌ترین اثر «گی‌یرمو دل تورو» برای سرچ‌لایت با بازی «بردلی کوپر»، «کیت بلانشت»، و «رونی مارا» نیز در تورنتو در حال فیلمبرداری بود. این فیلم به نویسندگی «کیم مورگان» از رمانی به همین نام به قلم «ویلیام لیندزی گرشام» در سال ۱۹۴۶ اقتباس شده بود.

«پیتر پن و وندی» را «دیوید لوری» کارگردانی می‌کند. این فیلم پروژه‌ای لایو اکشن است که «اور اندرسون» در آن نقش وندی و «الکساندر مولونی» نقش «پیتر پن» را بازی می‌کند.

«تنها در خانه» فیلمی است که توسط استودیوهای قرن بیستم برای شبکه‌ی دیزنی+ طراحی شده است. در این فیلم «الی کمپر»، «آرچی ییتس» ستاره‌ی «جوجو خرگوش»، و «راب دلنی» برای «دن میزر» کارگردان جلوی دوربین رفته بودند. این پروژه در کانادا فیلمبرداری می‌شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید