news-background
news-background

کروناویروس: فیلمبرداری سریال‌های Walking Dead و Supernatural و The Blacklist متوقف شد

فصل پایانی دو سریال پربیننده‌ی شبکه‌ی CW گرفتار عواقب شیوع ویروس کرونا شد. پس از بررسی‌های طولانی شبکه تصمیم گرفت که تولید فصول پایانی سریال‌های «۱۰۰» (دانلود سریال The 100 با لینک مستقیم) و «فراطبیعی» (دانلود سریال Supernatural با لینک مستقیم) را لغو کند.

این تصمیم جمعه شب اتخاذ شد تا سلامت عوامل و بازیگران تأمین شود. گفته‌ می‌شود که چند هفته از فیلمبرداری فصل پانزدهم و پایانی «فراطبیعی» باقی مانده است. در صورتی که این وقفه به درازا بکشد، بدون تردید تاریخ پخش اپیزودهای پایانی سریال «فراطبیعی» هم تغییر خواهد کرد. علاوه بر این، تأخیر ایجاد شده بر روی سریال جدید «جارد پادلکی» ستاره‌ی «فراطبیعی» نیز تأثیر مستقیم دارد. او قرار است بلافاصله پس از پایان فیلمبردرای «فراطبیعی» در سریال «واکر» (Walker) که ریبوت «رنجر تگزاس» (Texas Ranger) است جلوی دوربین رود.

سریال «۱۰۰» نیز در حال فیلمبرداری فصل پایانی خود بود. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند در حالی که تنها چند روز تا پایان تولید پروژه باقی مانده، تهیه‌کنندگان سعی دارند پیش از آنکه عوامل را مرخص کنند پروژه را به پایان برسانند. فصل هفتم «۱۰۰» می‌تواند آغازگر چند سریال پیش‌درآمد باشد.

شبکه‌ی AMC هم تولید سریال «از مردگان متحرک بترس» (دانلود سریال Fear the Walking Dead با لینک مستقیم) و پیش‌تولید «مردگان متحرک» (دانلود سریال The Walking Dead با لینک مستقیم) را به دنبال شیوع کروناویروس در آمریکا متوقف کرده است. اسپین‌آف «از مردگان متحرک بترس» با بازی «کولمن دومینگو» تا سه هفته‌ی آینده لغو خواهد شد. منابع نزدیک به پروژه مدعی‌اند که این سریال به نویسندگی «رابرت کرکمن» و «دیوید اریکسون» از ۳ آوریل تولیدش را از سر می‌گیرد.

علاوه بر این مراحل پیش‌تولید فصل یازدهم «مردگان متحرک» نیز در ایالت جورجیا به حالت تعلیق درآمده است. شبکه‌ی AMC می‌گوید تا سه یا چهار هفته‌ی آینده تولید سریال را آغاز می‌کند. نویسندگان از راه دور قرار است کارشان بر روی پروژه را ادامه دهند. مراحل پیش‌تولید سریال جدید «کوین می‌تواند برود به جهنم» (Kevin Can F*** Himself) نیز تا یک ماه متوقف خواهد شد.

استودیوی سونی پیکجرز تله‌ویژن نیز تأیید کرد که تولید سه سریال «فهرست سیاه» (دانلود سریال The Blacklist با لینک مستقیم)، «چرخ زمان» (The Wheel of Time) و «شوی مل رابینز» (The Mel Robbins Show) را به دنبال شیوع ویروس کرونا لغو می‌کند. شبکه‌ی NBC ماه گذشته سفارش ساخت فصل هشتم «فهرست سیاه» را صادر کرد. نیمه‌ی دوم فصل هفتم سریال از جمعه‌ی آینده روی ایر می‌رود.

«چرخ زمان» نیز یک سریال فانتزی برای شبکه‌ی آمازون پرایم است که تاریخ پخش مشخصی نداشت اما تولید آن آغاز شده بود. «رزماند پایک»، «مدلین مدن»، «مارکوس راترفورد»، ‌«بارنی هریس»، «زوئی رابینز» و «جاشا استرادوفسکی» از جمله بازیگران فصل اول این سریال خواهند بود.

کمپانی وارنرمیدیا اینترتینمنت که شبکه‌های HBO و TNT و TBS را در اختیار دارد به دیگر استودیوهای فیلمسازی تحت تأثیر شیوع کرونا اضافه شده است. فهرست عناوینی که تولیدشان متوقف شده اعلام نشده است، اما منابع نزدیک به کمپانی می‌گویند «برف‌شکاف» (Snowpiercer) و فصل دوم «جم‌استون‌های درستکار» (The Righteous Gemstones) شبکه‌ی HBO با بازی «دنی مک‌براید» و فصل دوم «سرمستی» (Euphoria) با تأخیر مواجه می‌شوند. گفته‌ می‌شود که تولید سریال‌های شبکه‌ی HBO Max از جمله «مهماندار» (The Flight Attendant) با بازی «کیلی کوئوکو» نیز متوقف خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۹:۵۲

باورم نمیشه اینا متوقف شدن. ولشون کنن تا ابد میسازن. بیخیال شین دیگه آخه آدم که تا ابد نمیتونه آبگوشت بخوره

نمایش اسپویل