news-background
news-background

«کرت راسل»: سلبریتی‌ها نباید علناً به سیاست ورود کنند؛ بازیگر دلقک درباری است

 

راسل می‌گوید: «تا جایی که می‌دانم، باید از به زبان آوردن هر چیز اجتناب کرد تا مخاطب بتواند تو را در هر شخصیتی ببیند.»

 

«کرت راسل» یکی از معدود ستارگان هالیوود است که از ورود علنی به سیاست اجتناب می‌کند زیرا معتقد است که این کار به هنر آسیب می‌زند. راسل به همراه «گلدی هان» به‌تازگی در مصاحبه با «نیویورک تایمز» تأکید کرده است که هالیوود و سیاست هرگز با یکدیگر سازگار نیستند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

راسل می‌گوید: «من همیشه کسی بوده‌ام که احساس می‌کرده بازیگر دلقک دربار است. کار ما این است. تا جایی که می‌دانم، باید از به زبان آوردن هر چیز اجتناب کرد تا مخاطب بتواند تو را در هر شخصیتی ببیند.»

راسل معتقد است که نیازی به آگاه کردن ستارگان نیست، بلکه آن‌ها فقط باید نظرشان را برای خودشان نگه دارند. او ادامه می‌دهد: «لزومی ندارد که هنرمند در مورد یک موضوع، هر چه که هست، به اندازی افراد دیگر بیاموزد. اما به نظر من غم‌انگیز این است که آن‌ها مقام خود به عنوان یک دلقک دربار را از دست می‌دهند. اما من یک دلقک دربار هستم و برای این کار زاده شده‌ام.»

ستاره‌ی «فرار از نیویورک» (Escape from New York) اضافه می‌کند: «یک دلقک درباری تنها کسی است که می‌تواند وارد کاخ شود و شاه را پایین بکشد مادامی که برای مخاطب ناخوشایند نباشد. فکر می‌کنم این مهم‌ترین بخش تمامی فرهنگ‌ها در طول تاریخ بوده و من مایلم که به همین شکل باقی بماند.»

راسل و «گلدی هان» در این مصاحبه نظرشان را در مورد شمار رو به کاهش ستارگان واقعی سینما نیز در میان می‌گذارند. آن‌ها می‌گویند پاندمی ممکن است به کلی چنین مفهومی را از بین ببرد.

هان در مورد وضعیت فعلی هالیوود می‌گوید: «همه‌ی ما می‌خواهیم بدانیم که چه باید کرد. منظورم این است که وقتی نگاه می‌کنید به [سالن‌های سینمای] ای‌ام‌سی که در آستانه‌ی ورشکستگی است، وقتی می‌بینید که صنعت سینما و افرادی که درگیر آنند، وضعیت بی‌سابقه‌ای دارند، وقتی می‌دانم که ممکن است پایان بپذیرد، احساسی به‌شدت مالیخولیایی به من دست می‌دهد.»

هان اضافه می‌کند: «با این حال، امروز بیش از همیشه محتوا وجود دارد، از این گذشته، جایی برای آن محتوا وجود دارد. استعدادهای بی‌نظیری را می‌بینیم. اما سؤالی که پیش می‌آید این است که آیا هیچ ستاره‌ی سینمایی ظهور خواهد کرد؟ حالتی که در ایام قدیم وجود داشت وقتی که این ستاره‌های درخشان سینما می‌آمدند و مردم مشتاق دیدنشان بودند. تردید دارم که دوباره اتفاق بیفتد.»

راسل در پایان می‌گوید: «فکر می‌کنم سؤال این است که آیا میدانی برای [ظهور ستاره] وجود دارد؟ بدون این میدان، ستاره‌ی سینما در کار نخواهد بود. آن جنبه‌ی فرهنگی بروز نمی‌کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۵۰

بسیار زیبا گفت

نمایش اسپویل