news-background
news-background

کدامیک از شخصیت‌های Friends در دنیای سریال بیشترین دستمزد را دریافت کرده‌اند؟

وقتی که دهمین و آخرین فصل «دوستان» (Friends) در سال ۲۰۰۳ از شبکه ان‌بی‌سی روی ایر رفت، شش بازیگر اصلی سریال برای هر اپیزود از برادران وارنر نزدیک به ۱ میلیون دلار دریافت کردند.

«جنیفر انیستون» و همبازیانش در این سریال حدود ۲۲ میلیون دلار برای آن فصل گرفتند و سازندگان از این سرمایه‌گذاری به نتیجه مطلوب رسیدند چرا که پس از گذشت دو دهه سریال همچنان در پلتفرم‌های مختلف پربیننده است.

اگرچه بازیگران در پی موفقیت سریال همگی مولتی-میلیونر شده‌اند، اما پرسش کنجکاوی‌برانگیز این است که کدامیک از شخصیت‌ها درون دنیای سریال دستمزد بیشتری دریافت کرده‌اند؟ یک کمپانی اخیراً تصمیم گرفته پاسخ این پرسش را کشف کند و با همین هدف کارشناسانش تمامی اپیزودهای ۱۰ فصل سریال را دیده‌اند تا دستمزد شش شخصیت اصلی را برآورد کنند.

شخصیت «چندلر» با بازی «متیو پری» در طول پخش سریال پایدارترین میزان دستمزد را کسب کرده و حقوق او به عنوان کارمند یک شرکت آی‌تی از ۵۰ هزار دلار در سال به ۱۰۰ هزار دلار رسیده است. او در فصل پایانی به نویسنده تبلیغات تبدیل شد و دستمزدش کاهش زیادی داشت.

«مانیکا» با بازی «کورتنی کاکس» شخصیت پردآمد دیگر سریال بود که به عنوان سرآشپز ۸۰ هزار دلار در سال دریافت می‌کرد. شخصیت «راس» با بازی «دیوید شویمر» در مقام یک دیرین‌شناس با ۷۵ هزار دلار در سال، و «ریچل» با بازی «جنیفر انیستون» شاغل در زمینه مد با ۵۵ هزار دلار در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

اما شخصیت «جویی» با بازی «مت له‌بلانک» که یک بازیگر بود بیشترین دستمزد سالانه را دریافت کرده و وقتی در یک فیلم بلند نقش‌آفرینی کرد، ۱۳۰ هزار دلار در طول یک سال به خانه برد. «جویی» با وجود آنکه چهار سال به عنوان پیشخدمت کار کرد، در نهایت در یکی از گران‌قیمت‌ترین شهرهای دنیا آپارتمانی برای خودش اجاره کرد.

شخصیت «فیبی» با بازی «لیسا کودرو» که شغل‌های گوناگونی از ماساژوری گرفته تا مشارکت در سریال «روزهای زندگی ما» (Days of Our Lives) به عنوان بازیگر سیاهی‌لشکر کمترین میزان درآمد را داشته است.

«مانیکا» آپارتمانش را در سریال به ارث برده بود. در سال ۲۰۱۸ برآورد شده بود که این آپارتمان دو خوابه در نیویورک در آن زمان حدود ۴ میلیون دلار قیمت داشته است.

شبکه اچ‌بی‌او مکس اعلام کرد که ویژه برنامه سریال «دوستان» را ۲۷ می (۶ خرداد ماه ۱۴۰۰) به همراه مهمانان دیگر نام آشنا پخش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۳۷

جویی 4 سال پیش‌خدمت بود؟ :/ اصلاح کنید

نمایش اسپویل